21 czerwca 2012

Blue maxi dress

Wiele dziewczyn ma uprzedzenia do maxi sukienek. Ja natomiast już od dawna jestem zakochana w tego typu sukienkach. W większości mam takie czarne. Nie wzbudzają jednak takiej sensacji jak ta i jej odpowiedniczka w kolorze koralowym. Dobrałam do niej granatową kopertówkę, kolczyki z piórkami i czarne sandałki na słupku, które ładnie kontrastują z kolorem sukienki. Co prawdą nie widać ich podczas stania, ale idąc efektywnie się wyłaniają z pod sukienki.











sukienka - cubus
buty - czasnabuty.pl
torebka - vintage
zegarek - tschaikovsky.pl

47 komentarzy:

  1. ale jesteś zgrabniutka! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne kolczyki
    z moimi biodrami taka sukienka odpada ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak to sie mowi, ladnemu we wszystkim ladnie ;) fajnie dobralas dodatki, piekny kolor sukienki xxx

    OdpowiedzUsuń
  4. super zestaw! a Tobie cudownie w niebieskim:)
    osobiście też ubustwiam maxi aczkolwiek chyba wybralabym luzniejsza dla siebie:P
    :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze zdjecie moje ulubione!!!Ze tak powiem mega laska z Ciebie!;)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękny kolor tej sukienki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz świetną figurę!Sukienka śliczna:)Zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolczyki wymarzone! Są cudownee! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo mam tą sukienke od roku ale jakos nie moge jej nigdzie zalozyc hehe i tak wisi w szafie sobie.

    pieknie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealnie!!! Pięknie Ci w niebieskim!

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja uwielbiam maxi:)Fajna jest ta Twoja,w ogóle ślicznie wyglądasz-fryzurka extra bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  12. W tym fasonie wyglądasz jak grecka boginii :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz w niej wspaniale:) Ten kolor świetnie pasuje do Ciebie :) Ja w swojej szafie nie posiadam ani jednej tego typu sukienki jakos żadna mnie jeszcze nie przekonala;)
    Kolczyki też śliczne!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. taka sama sukienka jest w re - na wyprzedaży teraz kosztuje 40 zł, polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo dobrze Ci w tym kolorze!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja uwielbiam maxi sukienki! Kiedy widziałam podobne sukienki do Twojej na wieszakach miałam wrażenie, że wyglądają jak pidżamy, ale Ty, swoim dzisiejszym postem, mnie do nich przekonałaś! :) Wyglądasz super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. przepiękna sukienka i kolor !

    OdpowiedzUsuń
  18. Great look, dear~!
    What a lovely dress! Looks perfect on you )
    Just pass by your blog and found a lot of inspiring outfits and posts and I thought that
    it would be great to have you among my followers and be your follower also~!
    Just drop the message in my blog if you like the idea~
    Happy blogging~!


    Olga
    http://www.myblondegal.com/
    Summer giveaway in my blog~!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja pewnie wyglądałabym w takiej sukience jak kij od szczotki, ale ty masz do niej idealną figurę ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. też muszę się zaopatrzyć w tak długą sukienkę, są super, wyglądasz świetnie w niej ;)))))

    OdpowiedzUsuń
  21. tak patrze i mysle, skad ty kochana masz moją kiecke :D hehe, swietnie w niej wygladasz! i ten kolor pasuje do ciebie idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow! Wyglądasz cudownie! Włosy,kolczyki,sukienka...pięknie :)
    Może się zaobserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja tam nie mam żadnego uprzedzenia - świetna masz sukienkę, bardzo zgrabnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ale Cię ta sukienka wydłuża, zero boczków ;) świetny zegarek!

    OdpowiedzUsuń
  25. Gorgeous, simple look! But it's so effective you would never go unnoticed! I love those dream-catcher earrings, they're pure perfection!
    I also love the way you wore the Sugarlips floral dress, it's fantastic! *.*
    I'm following you now. :D If you want, you can find me on: http://the-wandering-heart.blogspot.com
    Have a nice day! Kisses from Serbia! :*

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo zgrabnie!

    a butki super!

    OdpowiedzUsuń
  27. ale masz odrosty! zrób coś z tym, bo psują cały efekt. poza tym "so sweet" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bardzo mam czas latać do fryzjera między egzaminami. Tym bardziej, że jak siądę na fotel to wychodzę po trzech godzinach. Samej mi już przeszkadzają i mam nadzieje, że uda mi się w tym tygodniu pójść.

      Usuń
  28. Śliczna sukienka wyglądasz w niej pięknie!!!!!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  29. fajny pierścionek... a twoja sukienka rządzi:) świetna jest i maxi na maxa:)....właśnie widziałam ostatnio ją w cubusie. Masz świetną figurę, dlatego taka maxi pasuje tobie idealnie:):)
    Może obserwujemy?
    Pozdrawiam, Mada:)

    OdpowiedzUsuń
  30. http://www.oasap.com/t-shirts-vests/4135-short-front-hem-open-shoulder-t-shirt.html
    o, natknęłam się na Twoje zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczna sukienka. bardzo Ci pasuje ten kolor =]

    OdpowiedzUsuń
  32. hej, nie słuchaj i nie farbuj jeszcze włosów, teraz zjaśnieją ci trochę od słońca i nie ma co ich dodatkowo męczyć farbą! bo w połączeniu ze słońcem i jasną farbą, bardzo ucierpią, a są piękne! stylizacja super,
    xx, M.

    OdpowiedzUsuń
  33. będziesz coś jeszcze wystawiała na wyprzedaży?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale nie wiem jeszcze kiedy zrobię zdjęcia :)

      Usuń
  34. You look so beautiful! Amazing dress!

    xx
    biskvittka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo Ci pasuje ta sukienka - kolorem, fasonem, długością ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jestem fanką Twojego stylu, wyglądasz w niej nieziemsko :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Sukienka sukienką, figurę masz do niej idealną, ale mogłaś pomyśleć też o staniku! Koronkowy stanik do gładkiej sukienki, na dodatek wystający bokami i na ramiączkach, które wystają. Do tego rozkompletowany, bo ramiączka doczepione w innym kolorze, kompletnie nawet nie pasującym do sukienki. To psuje calutką stylizację i wygląda ohydnie, pomyśl o tym następnym razem zakładając taką sukienkę/bluzkę :|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat jeśli chodzi o kompletowanie mojej bielizny nie powinna się wypowiadać osoba, która nie wie co mam pod spodem. Ramiączka są jak najbardziej do tego zestawu i są w kolorze całego biustonosza. W tej sukience żeby nic nie wystawało musiałabym wyjść chyba bez bielizny a takie paradowanie jest zupełnie nie w moim stylu.
      Pozdrawiam i na przyszłość jak chcesz komentować detale to bardziej się przyglądaj ;)

      Usuń
  38. Dla mnie wyglądasz zjawiskowo - chyba najlepsza Twoja stylizacja , a przejrzałam chyba wszystkie ! Zapraszam do wspólnej obserwacji.

    OdpowiedzUsuń
  39. straaasznie mi przypominasz Annę Paquin- czyli Sookie z True Blood albo Irenę Sendlerową jak kto woli;) zawsze jak oglądam Twoje stylizacje to o tym myślę, i nie jest to w żadnym wypadku obraza, uważam że Anna ma bardzo oryginalną urodę:)pozdrawiam! anula

    OdpowiedzUsuń