17 czerwca 2012

Floral dress

Witajcie Kochani! W końcu zawitało do nas lato. Dzisiejszy dzień zaczęłam od czytania na ogrodzie i przy okazji się troszeczkę opaliłam co pewnie niektórych ucieszy ;) Od razu mam chęć na weselsze i luźniejsze stylizacje. Ta pora roku zdecydowanie napełnia mnie optymizmem.
W dzisiejszej stylizacji mam na sobie zwiewną sukienkę z sugarlips, dobrze wam znane turkusowe koturny i wiklinową torebkę znalezioną na strychu u babci mojego chłopaka. Kolorowo i letnio :)














torebka - vintage
buty - czasnabuty.pl

45 komentarzy:

  1. Sliczna sukienka!Idealnie do ciebie pasuje taka delikatna kwiecista wersja:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam lato bo przynosi piękne sukienki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie opalaj się proszę! masz piękną mleczną skórę! a to bardzo... tasty ;)

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wyglądasz!
    cudowne buty <3

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  5. prześliczna sukienka!:)
    zapraszam do siebie www.malynstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne buty i bransoletka :D Mam słabość do niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. swietna stylizacja, super dodatki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ta sukienka jest idealna! I moje ulubione koturny! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie wyglądasz! :)
    pozdrawiam i zapraszam, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna sukienka, ale do butów nie jestem przekonana :)

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się twój kolor włosów! zdradzisz tajemnicę i powiesz jaką farbą robisz? :> :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zobacz co jest napisane pod kontaktem na bocznym pasku bloga.
      Czasem wystarczy się rozejrzeć :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. szczerze mówiąc wyglądasz na milszą ... ;)

      Usuń
    3. To co napisałam nie miało być zgryźliwe, więc przepraszam jeśli tak to odebrałaś.
      Napisałam gdzie możesz szukać odpowiedzi na zadane pytanie :)
      Faktycznie mocno mnie irytują ciągłe pytania o kolor włosów, bo jeśli ktoś chce wiedzieć to poszuka w archiwum czy coś takiego się już nie pojawiło. Mimo wszystko, nie napisałam tego ze złośliwością.

      Usuń
    4. rozumiem, rozumiem, na pewno też bym się denerwowała. Moją uwagę bardziej przykuły zdjęcia niż dopiski po bokach, takie małe niedopatrzenie po prostu.
      Pozdrawiam i tak :)

      Usuń
    5. Naprawdę nie sądziłam, że to zostanie tak zrozumiane za co jeszcze raz przepraszam :)
      Miłego dnia! :)

      Usuń
  12. piękna sukienka, bardzo fajnie pasują tu niebieskie dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wygladasz super;)
    ŚLICZNY BLOG:) zapraszam serdecznie do mnie;)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zakochałam się w Twojej sukience. Jest urocza, i ten kołnierzyk ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Super sukienka, super buty i super zdjęcia ! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna sukienka i ta bransoleta przecudowna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczna sukienka <3

    http://karmellove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudna ta sukienka i świetnie dobrałaś dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładna sukienka :)

    http://anna-and-klaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej. Pierwszy raz odwiedzam Twojego bloga i wiem, że będę wpadać tu częściej. Bardzo podoba mi się Twój styl. Jest bardzo dziewczęcy i podobny do mojego ;) Pozdrawiam serdecznie ;):)

    OdpowiedzUsuń
  21. jeeej! zdobyłaś moje serce! genialnie

    OdpowiedzUsuń
  22. Hello! New follower here :) I saw this on chictopia and loved it. The floral print is so beautiful and the heels are pretty amazing! I have a make up and fashion blog! Hope you visit sometime :) Take care!

    OdpowiedzUsuń
  23. wyglądasz jak kurtyzana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak Ty wyglądasz, ale chyba słownika to Ty nie masz :)

      Usuń