12 stycznia 2012

most

Ostatnio znalazłam sobie nowe, może jeszcze nie ulubione, ale lubiane miejsce do robienia zdjęć. Miałam dużo szczęścia jeśli chodzi o pogodę, bo słoneczko wyszło tylko na chwilę.
Wszystkie rzeczy są już dobrze znane na blogu. Ulubiony sweterek, niezastąpione szorty i ostatnio pojawiający się plecaczek.
Sześć egzaminów i poprzedzające je kolokwia to moje główne zmartwienie tego miesiąca. Postaram się nie zaniedbać bloga, jednak będzie musieli mi wybaczyć pewne zaległości :)










sweter - kappahl
szorty - DIY
plecak - sh
buty - Luuluu.pl



104 komentarze:

  1. ciągle podziwiam Twoją urodę :)
    fajne pierścionki i przyciągający oko zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaaaa chcę taką fryzurę! Nigdy mi nie wychodzi, aż mi wstyd :P

    OdpowiedzUsuń
  3. kolokwium i egzaminy, skąd ja to znam! cudowne buty!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny zestaw, sweterek świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietnie wygladasz z tym warkoczykiem!!

    OdpowiedzUsuń
  6. że wyglądasz genialnie, to pisać chyba nie trzeba ;)
    urocza fryzurka! a miejsce bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny sweter i szorty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweterek jest przesliczny sama teraz na taki poluje, jeszcze bardziej mnie do niego przekonuje to ze jest z tylu dluzszy, uwielbiam tak szyte rzeczy :)) Zapraszam takze do siebie, nicolemlotkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne zdjęcia! i świetny zestaw. :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny ten sweter, boski ma kolor! mam chyba podobny z KappAhla ale w takim morskim kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  11. super! fajnie wyglądają spodenki do zakolanówek :)!

    OdpowiedzUsuń
  12. plecak super i jeszcze z secodn handu !! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna stylizacja<3
    uwielbiam ten sweterek!

    a co do sesji oczywiście powodzenia życzę!
    dasz radę :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna stylizacja;) Fantastycznie wyglądasz kochana;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sweter i plecak świetne, sama szukam podobnego plecaczka

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz! ;) Chce mieć takie nogi!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. faktycznie fajne miejsce do zdjęć, a niebo wyszło niesamowicie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczny sweter i szminka <3
    + Zapraszam na mojego początkującego bloga : soitgoes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny splot i oczywiście szorty!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna stylizacja ;)
    Zapraszam do mnie
    http://littlefestgirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajnie :) takie plecaczki sa mega wygodne, ja swój uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dobrze jest mieć jedno miejsce do zdjęć, pewne ładne i gdzie nie będzie tłumu ludzi ;). Przeglądnęłam Twojego bloga i bardzo podowają mi się Twoje stylizacje :)

    "obserwuję" ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej:)
    super blog, dodaje do obserwowanych i napewno bede zagladała jak najczesciej.
    Bardzo fajny outfit - zainspirowałaś mnie z czym nosić zakolanówki, ktore zalegaja u mnie w szafie bo nie mialam pojecia do czego ich zakladać, dziekuje:)
    pozdrawiam cieplutko,
    http://www.dreamfashiondiary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Uroczo wygladasz! I swietne wlosy!

    OdpowiedzUsuń
  25. Życzę Ci Kochana abyś wszystko pięknie pozaliczała:)Secik jest rewelacyjny od A do Z;):)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie wyszłaś ;-);z jednej strony dziewczęco;z drugiej "z zębem". ;-).
    ps.byłaś na tym moście wieczorem? Ja się jakoś nie mogę wybrać a wygląda podobno cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Na blond też bym sama nie farbowała :p Ale tak, to różnica między 50 zł a 170 wzwyż zachęca mnie do samodzielności ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny outfit:) bardzo mi się podoba Twoja fryzurka na tych zdjęciach. Uwielbiam zakolanówki ale nigdy nie wiem jak je nosić a Ty podsunęłaś mi pomysł!

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili :)
    http://www.banana-cocktail.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam to samo zmartwienie... i wszystko szybko , zaraz i tyle tego jest ;/
    świetna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Oj tam oj tam... Ja na Zeberce zostałam okrzyknięta grubasem i totalnym bezguściem ;P
    Moim zdaniem masz zajebiste nogi! :D

    OdpowiedzUsuń
  31. wszystko ładnie pięknie tylko włosy :D
    wydaje mi się,że w takim blondzie mniej szarym wyglądałabyś lepiej :p

    OdpowiedzUsuń
  32. i love a casual look like this...

    Btw, from my google friend connect, it shows that I'm already following u.

    Follow me on:
    Miss Kwong - Art and Fashion

    OdpowiedzUsuń
  33. cała stylizacja mi się podoba ; )
    dodaję do obserwowanych ! ; )
    zapraszam do siebie ; )

    OdpowiedzUsuń
  34. ` śliczne buty, nie pamiętam kiedy u mnie było tak ciepło. Zapraszam do mnie. ! :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Idealnie wyglądasz. Przepięknie po prostu! wszystko mi się podoba - od warkoczyka po buty.

    OdpowiedzUsuń
  36. obejrzałam kilka postów wstecz i zdecydowanie inaczej wyglądają!:D
    moj błąd hahah <3

    OdpowiedzUsuń
  37. przepiekny sweter, super wygladasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  38. jako że kocham takie zestawy, zgodnie z Twoim komentarzem, obserwuję i zachęcam do tego samego :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  39. cudne zdjecia, a ty jestes sliczna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczna fryzura, pewnie też spróbuję:)
    http://beautyyapona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. HEJ,MASZ MEGA STYL ! nurtuje mnie jedno - JAKIEJ FARBY DO WŁOSÓW UZYWASZ ŻE MASZ TAKI ŚLICZNY BLOND? A MOZE ROZJASNIACZ? ZEBY UZYSKAĆ TAKI EFEKT FARBUJESZ CAŁOŚĆ CZY TYLKO PASEMKA? POZDRAWIAM !

    OdpowiedzUsuń
  42. Kochana, przeslicznie!!!!!! pierścienie mega!!! włosy rewelacja!!! wszystko mi sie podoba!!!

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post!!!:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  43. badzo mi się podobają te balustrady xD nie dziwie się że jest to jedno z lubianych przez Ciebie miejsc, chyba sporo tam przestrzeni
    outfit wygodny i o to chodzi xD no może prócz butów bo to zależy od tego jak się sparawują, a wyglądają ładnie
    a śnieg xD xD xD właśnie u mnie spadł i leży i się zapowiada że będzie leżał mam przynajmnij taką nadzieję

    OdpowiedzUsuń
  44. plecak :D
    niezle!
    cudny blog!!!!!!!!!!!!!
    moze obserwujemy???
    co ty na to :)
    daj znak!
    kisss

    OdpowiedzUsuń
  45. bardzo fajna stylizacja,lubie takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękna dziewczyna super zestawik bardzo ładnie wygląda a plecaczek idealnie do wszytkiego pasuje . Jedna uwaga postaraj się by nie było widać cieni na zdjęciach, ale to nie dotyczy Ciebie tylko fotografa. Pozdrawiam. Arek

    OdpowiedzUsuń
  47. oglądałam wszystkie odcinki skins. chyba z 3 razy. ale im bardziej przyglądam się Effy, tym mniej jej tam widzę... styl lubię, inspirujący, ale w głowie ma sajgon. na początku ok, ale potem not 'soł' good.

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowy: Włosy farbuje u fryzjera, więc dokładnego numeru farby nie znam. Jest to londa i najjaśniejszy z blondów o odcieniu niebieskim. Wcześniej używałam o odcieniu fioletowym i niewiele się różni. Farbuje tylko odrosty, żeby nie niszczyć bardziej włosów, ale za pierwszym razem farba poszła na całość.

    OdpowiedzUsuń
  49. to bylo uprzejme zapytanie, przyjazna propozycja .. uwazasz ze jeden obserwujacy zwiekszy popularnosc? az tak sobie schlebiasz?? nieataktem dziewczyno to jest twoja wypowiedz, nikt tutaj niczego nie nabija.. coz wsrod miliona uprzejmych i zyczliwych bloggerow znajdzie sie jeden gburowaty tetryk!

    OdpowiedzUsuń
  50. :) no nie bede sie tlumaczyc z takiej bzdury, mam ciekawsze rzeczy do robienia niz wytykanie wyssanych z palca spostrzezen, proponuje tym ktoryz ''wpadli w oko '' by byc na biezaco,by ulatiwc komunikacje ;-) tyle w tym filozofii! sprawy nie bylo.

    OdpowiedzUsuń
  51. Wybacz mój poprzedni komentarz...

    Uwielbiam podko/zakolanówki. Ostatnio zaczęłam szukać innych wzorów i myślę, że to fajny dodatek do stroju.

    OdpowiedzUsuń
  52. hej, sory ze pytam, ale czy to sa Twoje naturalne wlosy czy masz zageszczane?, bo sa sliczne!!! piekny kolorek!!!!

    OdpowiedzUsuń
  53. Dzieki za odpowiedz. Nie moge sie napatrzec na Twoje wlosy!!!

    OdpowiedzUsuń
  54. Dzieki za odpowiedz. Nie moge sie napatrzec na Twoje wlosy!!!!

    OdpowiedzUsuń
  55. Uwielbiam wręcz zestawienia z zakolanówkami!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Dziękuję za komentarz u mnie!
    Masz cudne włosy! <3
    No i plecaczek jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Ubóstwiam warkoczyki, a twój jest słodki i pasuje do zakolanówek.
    Fajny plecak :
    )

    OdpowiedzUsuń
  58. Amazing outfit, I love your hair! <3

    OdpowiedzUsuń
  59. piękna stylizacja i do tego świetne buty :)
    PS dziękuję za komentarz, za kotka zapłaciłam 1200 oczywiście z rodowodem, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Super zestaw ;)
    Lubie twoj sweterek ;))

    zapraszam czesciej.

    OdpowiedzUsuń
  61. Cute outfit :) I really like your braided hair on the side :) lovely blog, following :)!

    OdpowiedzUsuń
  62. świetny sweterek! ;) I fryzura doskonale Tobie pasuje ;)


    MESPEEL.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  63. sweterek boski <333
    aa. i dziękuję za komentarz :*
    pozdrawiam:
    http://angiee-fashion.blogspot.com/

    `obserwujemy ??

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  64. miejsce wygląda ciekawie.
    a zestaw.. bardzo mi się podoba :3 wyglądasz na prawdę świetnie, sweter jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Lovely look!! Like sweater and boots!!
    http://outfitdeluxe.blogspot.com/2012/01/flowers-shirt.html

    OdpowiedzUsuń
  66. Świetnie wyglądasz w tym zestawie ;) Poza tym podoba mi się Twój warkoczyk :)
    I co do egzaminów to mam takie samo "utrapienie". No,ale cóż - takie życie studenta :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  67. great outfit..

    love delasheela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. piękny kolor włosów !

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  69. mi się najbardziej podoba fryzura ;)

    OdpowiedzUsuń
  70. sweter jest swietny- sploty są piękne:) i piękna fryzurka:)

    OdpowiedzUsuń
  71. fajne buty :)
    spodenki robiłaś z długich dżinsów? :)

    pozdrawiam :)
    http://ewelina-s-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. dziękuję za miły komentarz :)
    świetny ten szary sweter z Kappahl'a, chodziłam koło niego jakiś czas...teraz żałuję, że nie kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  73. dziękuję za miły komentarz :)
    świetny ten szary sweter z Kappahl'a, chodziłam koło niego jakiś czas...teraz żałuję, że nie kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  74. a bloga będę obserwowała :)

    OdpowiedzUsuń
  75. zazdroszczę miejscówki na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Ale jestes ladna! No i zazdroszcze plecaka!!! Ostatnio sie zastanawialam mocno nad kupnem..

    ...alkai...

    OdpowiedzUsuń
  77. Świetny zestaw, do tego fajne zdjęcia :) podoba mi się! :) pozdrawiam !:))

    OdpowiedzUsuń
  78. Masz perfekcyjne nogi do zakolanówek <3

    OdpowiedzUsuń
  79. beautiful outfit!

    OdpowiedzUsuń
  80. Love the boots & socks combination :)

    http://angeladissected.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. o też mam ten sweterek:) tylko biały...zestaw oczywiście w całości kupuje^^

    OdpowiedzUsuń