18 January 2012

brown

Nie wiem jak u was, ale u mnie zasypało! Śniegu jest prawie po kolana. Nie mam nic przeciwko takiej pogodzie pod warunkiem, że jest w grudniu... W związku z tym nie mam jak zrobić nowych zdjęć. A może to po prostu moja wymówka(?). Powinnam całe dnie siedzieć w domu i się uczyć, co ciekawe staram się właśnie tak robić. Więc przepraszam, że nie mam żadnych świeżutkich zdjęć. Te były robione jeszcze przed świętami i nie należą do moich ulubionych. Zdjęcia są jakie są, mam nadzieje, że zestaw mimo to się spodoba :)












sweter - cubus
torba - h&m
buty - allegro
spodnie - lee





76 comments:

  1. bardzo fajne botki :)
    podoba mi się też naszyjnik :)

    ReplyDelete
  2. swietny zestaw ! tez mam ta torebke, tylko czarna :)

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam takie swetry! Bardzo fajny zestaw :)

    ReplyDelete
  4. pewnie, że się podoba:) a ja mam taki sweter, ale czarny;-) mnie też zasypało i jest mroźnie.

    ReplyDelete
  5. Zawsze chciałam mieć taki sweter!!!

    ReplyDelete
  6. bardzo fajna stylizacja, szczególnie ta torba! :)

    ReplyDelete
  7. mnie się podoba! jak najbardziej :)

    ReplyDelete
  8. Zdjęcia wcale nie są takie złe, światełko jest bardzo fajne, a ostatnie wymiata :)
    Nie cierpię tych butów ;P nie wiem dlaczego xd jakoś tak ... ale sweterek jest cudowny! i standardowo torebka, na którą się nie załapałam na przecenach u mnie ;P

    Pozdrawiam serdecznie!

    ReplyDelete
  9. Mi sie zdjecia podobaja, a w szczegolnosci wpadl mi w oko sweter :)

    ReplyDelete
  10. Mi się podoba ;) Zwłaszcza buty i naszyjnik ;)

    ReplyDelete
  11. Super ten brązowy zestaw:) Jak zwykle podoba mi się Twoja fryzura:)

    ReplyDelete
  12. Śliczne buty. Masz zniewalające włosy, ogólnie jesteś baardzo ładna :)

    www.turqusowa.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. łał, jaką to pogode mieliśmy przed świętami.
    pięknie:)

    ReplyDelete
  14. Prześliczny sweterek kochana;)

    ReplyDelete
  15. Laseczka z Ciebie. podoba mi się ten "myśliwski" naszyjnik

    ReplyDelete
  16. haha jakbym widziała siebie;) sweter mam(chociaż ze stradivariusa to jest identyczny), buty mam, torbę też chciałam kupić;) a zdjęcia bardzo ładne, szczególnie zbliżenia;) i naszyjnik super!

    ReplyDelete
  17. Świetnie wyglądasz! ;)
    Z chęcią zaczęłabym zarzucać takie wdzianka na siebie, bez tych płaszczy, szalików i grubych rękawiczek ;)
    Fantastyczny naszyjnik, a ostatnie zdjęcie cudowne :)

    ReplyDelete
  18. sweeterek pięknyy ! :)

    zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  19. U mnie też biało:D Zdjęcia są super:)Świetny swetrzycho!:*

    ReplyDelete
  20. Anno cóż za piękne zdjęcia - aż oczu nie można oderwać - ślicznie wyglądasz<3

    ReplyDelete
  21. pięknie, rewelacyjny naszyjnik:))

    ReplyDelete
  22. kiedy post o pielegnacji wlosow bloooond ??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przepraszam, że jeszcze się nie pojawił... Obecnie skupiam się na nauce, więc po najtrudniejszych egzaminach (czyli po 25 stycznia) zrobię zdjęcia kosmetyków, których używam i dodam post :)

      Delete
    2. swietnie swietnie!! czekaaam :D 3mam kciuki na egz!

      Delete
  23. Świetnie wyglądasz ! Buty i naszyjnik uwielbiam :)

    ReplyDelete
  24. świetny blog i rewelacyjne zdjęcia! !!!

    http://unhealthyappetiteforfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. ale jesteś piękna! Uwielbiam Twój sweter! Idealnie Ci w brązie! ;*

    ReplyDelete
  26. cos w tym jest.na wyglad tez ma wplyw sesja...choc gdybym nie myslala o ciuchach to chyba zwariowalabym w tych ksiazkach

    ReplyDelete
  27. świetnie wyglądasz, a biżuteria jest rewelacyjna!

    ReplyDelete
  28. Lovely look!!I like jacket!!
    http://outfitdeluxe.blogspot.com/2012/01/beet.html

    ReplyDelete
  29. sweter i buty świetne, tęsknię za taka pogodą... ;)

    ReplyDelete
  30. Piękny naszyjnik i świetny kardigan ...

    Pozdrowienia ...


    http://mibesito.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. i like your style! and the way you (or someone) took the pics!!! beautiful!

    xxx
    www.cristeene.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Gorgeous necklace! And I love that color on you!

    http://samalamode.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Prześliczna stylizacja , bardzo ciepła i taka jesienna :) Uwielbiam kolory, które masz na sobie! Zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  34. świetnie wyglądasz! fajny blog! dodaję!

    ReplyDelete
  35. Świetny zestaw :)
    Bardzo ładnie wyglądasz i rewelacyjne buciki :)

    ReplyDelete
  36. masz bardzo ładny naszyjnik

    ReplyDelete
  37. Szczerze powiedziawszy to ja też nie mam za wiele, ponieważ piszę pracę inżynierską a za niecałe 3 tygodnie obrona :D

    ReplyDelete
  38. Świetny zestaw!! Rewelacyjne buty, sweter i w ogóle wszystko<3
    F.

    ReplyDelete
  39. świetny sweter w pięknym kolorze i te koturny<3

    ReplyDelete
  40. Śliczny naszyjnik!!:))

    zapraszam na konkurs

    ReplyDelete
  41. U mnie wczoraj była odwilż, wszystko co napadało stopniało a teraz ciągle śnieg z deszczem...Fajny outfit :)

    ReplyDelete
  42. śliczny naszyjnik, pozdrawiam ! ;)

    ReplyDelete
  43. kocham twój blog!
    Zapraszam do mnie:
    www.szafeczka2511.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Fantastyczny zestaw! Wyglądasz rewelacyjnie!

    ReplyDelete
  45. zapraszam do mnie. mozna wygrac piekny pierscionek z h&m

    http://theblackpearl2012.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Swietny zestaw :>
    Bosko wygladaja te frendzle na torebce ;)

    Zapraszam do mnie.

    ReplyDelete
  47. Jesteś po prostu piękna:)
    Zapraszam do obserwacji.

    ReplyDelete
  48. Świetny sweter, całośc przypadła mi do gustu :)
    Oczywiście obserwuje i czekam na więcej :)

    ReplyDelete
  49. Zakochalam sie w twoich butach, mysle ze ukradlabym ci je gdyby byly czarne :)

    ReplyDelete
  50. very nice comfortable look/ i love the boots!

    ReplyDelete
  51. Podoba mi się całość - te kolory ♥

    ReplyDelete
  52. no no podoba mi sie .... kolorki
    zapraszam do obserwowania :)
    KaRola

    ReplyDelete