24 czerwca 2012

Feather Print

Dzisiejszy strój jest dość uniwersalny. Taka sukienka świetnie sprawdza się na co dzień jak i na jakieś ważniejsze okazje. Ja założyłam ją na jeden z egzaminów. Dobrałam do niej sandałki na słupku w kontrastującym kolorze i wiklinową torebkę. Sukienka jest bardzo prosta i byłaby zwyczajna gdyby nie te piórka. Moim zdaniem ślicznie zdobią i sprawiają, że całość wygląda ciekawie.
















sukienka - motelrocks.com
torebka - vintage
buty - deashop.pl
zegarek - tschaikovsky.pl



40 komentarzy:

  1. bardzo fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi jakoś nie spodobał się ten outfit : (

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny zestaw! faktycznie sukienka dzięki tym piórkom wygląda niesamowicie,buty mają genialny kolor, co do torebki, również fajnie się prezentuje i ma ciekawy kształt:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Nie miałam jeszcze okazji zbyt dużo w nich pochodzić, ale jak dotąd sprawują się dobrze i nie zapowiada się żeby miały uciskać czy cokolwiek :)

      Usuń
  5. i znów piekna sukienka i genialne buty ;O

    OdpowiedzUsuń
  6. Włosy twoje ubóstwiam próbuje trochę upodobnic się ze swoimi i rosną i rosną i konca nie widać


    ZADBAJ O SIEBIE I ODBIERZ 40% RABATU NA KOSMETYKI

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny nadruk, uwielbiam piórka pod każdą postacią, dlatego bardzo podoba mi się Twoja sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki masz model i rozmiar ray banów? Rozglądam się za takimi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zakochałam się w butach! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna sukienka ale koszyczek to prawdziwe cudeńko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze zwracam uwagę na detale i muszę powiedzieć, że mega podoba mi się Twój zegarek, czegoś podobnego właśnie szukam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wygladasz sliczni jak zawsze ;)) mowilam Ci ze widzialam Cie jak wychodzilas z egzaminu ustnego :D?

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny zegarek i buty, genialna torebka! wyglądasz prześlicznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. wieeesz co jesli to nie bylas Ty to masz klona w Lublinie ^^ :D i to naprawde :)) moze to nie byl ustny nie wiem ;) w sumie nawet nie wiem czy stuidiujesz na UMCS ;D mialas cos 11 czerwca naaa parterze ;D? nawet nie wiem jaka to sala xDDDD

    OdpowiedzUsuń
  15. buty bardzo mi się podobają :)
    przejrzałam bloga masz styl!!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładna sukienka ;d

    Zapraszam do mnie ;]

    http://streetfashionforeveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny blog!!
    pięknie wyglądasz, bardzo podobają mi się buty :)

    OdpowiedzUsuń
  18. zakochałam się w Twoich butach! są przepiękne <3

    OdpowiedzUsuń
  19. fajnie tu :)

    zapraszam do mnie i do udziału w zabawie z ostatniego postu :)
    http://welcomehome7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. I adore your look!If you want we can follow also on bloglovin, fashiolista, google+, twitter and facebook?
    Win 100 euros giveaway to spend on Bit Tiendas!
    Come back soon to visit my blog: Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  21. Rezczywiście pióra są mocnym akcentem z pozoru zwyczajnej sukienki. Pięknie się komponuje z Twoimi włosami! Pozdrawiam
    spoon-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna torebka,właśnie szukam czegoś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Personally, I always preferred smaller prints, such as tiny flowers and feathers, but this one really looks amazing on you! Great outfit and I love your wicked heels! *.*

    http://the-wandering-heart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądasz wspaniale. Szczególnie podoba mi się torebka i buty.

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. wooow uwierz ze ta dziewczyna byla identyczna ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam.

    Wpadłam na Twój blog całkiem przypadkiem, a mianowicie za sprawą Zeberki. Powiem Ci, że jestem mile zaskoczona tym, w jaki sposób się prezentujesz - stylizacje, ładnie ułożone włosy, delikatny makijaż. Figurę też masz nawet OK. Twoje zestawy są bardzo dziewczęce/kobiece. Cieszy mnie fakt, że za każdym razem jak dodajesz post, prezentujesz coś zupełnie odmiennego niż w poprzenich i ciuchy bardzo rzadko kiedy sie powtarzają. Wykluczając buty, ale to nieistotne.

    Pozdrawiam i życzę wielu inspiracji.

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny, nieszablonowy motyw, uzupełniony kolorowym akcentem w postaci butów - pięknie! :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Jesteś bardzo atrakcyjna. Podobają mi się Twoje zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  29. P.s. często nosisz różne fajne zegarki ale ten biały podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń