30 czerwca 2012

Shorts

Moi Drodzy, mam nadzieje, że przynajmniej część z Was będzie zadowolona, ponieważ obiecuje od tej chwili dodawać posty znacznie częściej. Dla mnie już prawie wakacje, w związku z czym będę mogła poświęcić więcej czasu blogowaniu bez żadnych wyrzutów sumienia. Co prawda mam już spory zapas zdjęć do pokazania, niestety przez sesję byłam zmuszona zwolnić tępo. Pogoda dopisuje na szczęście dopisuje :)
Co do ubrania. Ażurowa bluzka nie jest żadną nowością w mojej szafie, mam ją jeszcze po mamie. W upalne dni świetnie się sprawdza. Jest na tyle przydatna, że rozważam zakup jeszcze jednej tego tylu bluzeczki. Szorty z wysokim stanem są raczej proste i nie ma w nich nic nadzwyczajnego. Mnie bardzo się spodobało to, że nogawki nie są prosto zakończone. Buty, torebka i okulary już dobrze znane na blogu. Na zdjęciach okulary wyszły powiedzmy mało atrakcyjnie. Szczerze mówić sama nie wiem dlaczego, bo na żywo wyglądało to wszystko znaczne ładniej. Co zrobić, zdjęcia nigdy nie są dość dobre ;)















szorty - romwe.com
bluzka - vintage
buty - luuluu
torebka - allegro
okulary - asos
bransoletki - H&M



29 komentarzy:

  1. spodenki i pasek są cuuuudowne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale boskie okulary! I genialnie leżące szorty, mm<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zestawienie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawa stylizacja, spodenki są świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne, proste i delikatne zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz! Praktycznie wszystko mi się podoba :) + Masz ładny kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne spodenki!:)
    a co do bluzki to moja mama ma z identycznego materiału i wzoru narzutkę ;)
    ogólnie na taki upał- cała stylizacja to dla mnie bomba!:)

    ps. trzymam Cię za słowo,że będziesz częściej coś dodawać(:

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacja;) koszulka jest boska!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. oj z moich jeans to podstaw;P koszulki są świetne i te szorty;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Pastele sa dla ciebie stworzone!Idealnie!<3

    OdpowiedzUsuń
  11. szorty śliczne i ten kolor!!! bomba!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystko bym Ci najlepiej ukradła :D wyglądasz cudownie!

    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie, fajnie, ale naj podobają mi się oksy <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podobają mi się spodenki :)
    a, i masz świetne nogi!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo zgrabnie wyglądasz w tych spodenkach! Mają piękny kolor

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczna kopertówka, zastanawiałam się czy jej nie kupić a teraz żałuję =]

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooo widzę,że w tym samym czasie powróciłyśmy do prowadzenia bloga;d
    te miętowe szorty są śliczne <3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. masz fajną figurę, nie to co te wychudzone blogerki! wg mnie masz idealne proporcje :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne szorty :) Zresztą cała sylizacja bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń