30 października 2016

Palm trees

Melbourne słynne jest z nieprzewidywalnej pogody. W ciągu dnia można się spodziewać czterech pór roku! Dzisiejszy dzień rozpoczął się upałem +27 stopni - teraz po ulewie na dworze jest tylko 13 stopni. Wczorajszy dzień był wyjątkowo stabilny i słoneczny - idealny na długi spacer i relaks w parku.  Mimo, że palmy można tu spotkać na każdym kroku, to wciąż czuje się jak na tropikalnych wakacjach.
Wybrałam wygodną stylizację w jasnych kolorach. W stylu boho zakochałam się już dawno i tym bardziej cieszy mnie, że u mnie lato dopiero nadchodzi. Pastelowa bluzka z odkrytymi ramionami to mój letni ulubieniec. Idealnie pasuje do białych rurek, ale idealnie sprawdza się również do szortów. Niezastąpione okazały się wygodne espadryle i duża płócienna torba, do której spokojnie można zmieścić kocyk.
 bluzka - reserved 
spodnie - F&F
torba - me&Bags
buty - reserved
okulary - mohito











8 komentarzy:

  1. Przepiękne tam jest :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne zdjecia!
    Przeslij nam troche slonca ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka wspaniała sesja :) mega zdjęcia, uśmiech,sceneria! Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Do Ciebie najlepiej pasuja takie pastele, a bluzka ma ciekawy krój i swietny odcień!Aż miło oglada sie takie słoneczne foty w tak zimne dni.

    Zapraszam do mnie:
    http://alanja.blogspot.com/2016/10/zimowe-czapuchy-od-zielynska.html

    OdpowiedzUsuń
  5. urocza sesja, delikatna i kobieca, zachwycasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne zdjęcia! Bardzo pięknie wyglądasz <3
    Zapraszam: https://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Chcę już na urlop ... zdjęcia w ciepłych barwach, super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chcę na urlop ... zdjęcia w ciepłych barwach, super :)

    OdpowiedzUsuń