20 października 2016

Czas na zmiany!

 Po długiej i dość nieoczekiwanej przerwie wracam do Was z nowym postem. Szczerze mówiąc, nie miałam przekonania czy po takim czasie dalej prowadzić bloga. Dostałam kilka wiadomości z pytaniami dlaczego nie pojawia się nic nowego. Może nie było ich wiele, ale dobrze jest wiedzieć, że mimo wszystko ktoś jeszcze na te posty czeka. Z tego miejsca chciałam Wam bardzo podziękować, każda wiadomość bardzo mnie cieszy i uwielbiam mieć z Wami kontakt. 
Część z Was pewnie zauważyła, że aktualnie jestem w Australii. Proces wizowy nie jest wcale prosty, organizacja całego wyjazdu zajęła mi mnóstwo czasu w ostatnich miesiącach. Gdyby na początku tego roku ktoś mi powiedział, że tak bardzo zmieni się moje życie, to przypuszczam, że postukałabym się w głowę. A jednak, piszę do Was z krainy Oz. 
Co prawda zdjęcia są jeszcze z Warszawy, ale ponieważ to dla Was piszę, chciałam poprosić Was o sugestie. Czy ktoś jeszcze czyta blogi czy Instagram, Snapchat i Facebook w zupełności wystarczą? Jakie posty chcielibyście czytać - czy zostać przy stylizacjach i wpisach urodowych czy może interesuje Was coś więcej? Nie spodziewam się lawiny komentarzy po takiej przerwie w blogowaniu, ale obiecuję, że każdą sugestię wezmę pod uwagę. Na pewno zdecydowanie częściej będzie się coś pojawiać na Instagramie, ale z blogiem jeszcze na dobre się nie pożegnałam.
 bluzka - F&F
spodnie - Mango
buty - czasnabuty
zegarek - Daniel Wellington





13 komentarzy:

  1. Chętnie czytam bloga ;) Fb, Instagram czy snap nie do końca to jest to samo ;) Tutaj treść bardziej trafia, chyba że byłabyś częściej na YT. Chętnie zobaczę również wpisy urodowe czy jakieś inne niekoniecznie związane z modą czy urodą, np. ciekawe miejsca do spędzenia czasu w Lublinie/na lubelszczyźnie/ w kraju; Podziel się z nami Australią na zdjęciach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym się też częściej udzielać na YT. Niedługo będę testować światło i dźwięk w nowym mieszkaniu, nie mogłam ze sobą zabrać ani lampy ani mikrofonu.
      Ostatnie dwa lata nie mieszkałam w Lublinie. Za każdym razem kiedy wracam widzę duże zmiany za którymi sama nie nadążam i wielu miejsc mogę nie znać. Za rok planuję przylecieć do Lublina na święta i to ja Was będę pytać o rady gdzie można miło spędzić czas ;)

      Usuń
  2. Jakie posty? O Australii oczywiście, o tym jak sie to zaczęło, jak sie żyje w tym innym kraju, o codzienności, jak wyglada moda w Australii ;) stylizacje mile widziane ;) jestem ciekawa i trzymam kciuki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, post o modzie może być ciekawy! Tutejszą codzienność nadal odkrywam :)

      Usuń
  3. W końcu doczekałam się nowego wpisu, super. Jeszcze rano sprawdzałam czy jest coś nowego :). W żadnym wypadku nie żegnaj się z blogiem. Fajnie będzie jak na blogu pojawią się wpisy o Australii z twojej perspektywy (fotki, opisy ciekawych miejsc, codzienność itp.). A co do stylizacji, to bluzka the best, nerka również. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Styl życia w Australii, moda na ulicach, restauracje, kawiarnie, co ci się podoba a co jest inne. Jak to wszystko się stało, że jesteś na drugim końcu świata :D Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrze, że wróciłaś:) bardzo fajny masz styl i tak trzymaj:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. WOw świetnie bardzo się cieszę, też ostatnio czytałam o wyjeździe do Autralii;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie poczytałabym o Australii, dlaczego zdecydowałaś się wyjechać, czy zostajesz tam na stałe, co Cię urzekło w tym kraju jak również czy jest coś za czym tęsknisz, czego Ci tam brakuje (choć domyślam się, że jesteś jeszcze zbyt krótko tam by oceniać plusy i minusy wyjazdu). Sama marzyłam o tym kraju, ale jednak nie wiem czy umiałabym wyjechać tak daleko od rodziny i przyjaciół. Do tego fajnie by było zobaczyć jaka moda obecnie panuje w Australii, jak kobiety podchodzą do kwestii ubioru i makijażu. Biała bluzka przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Blog to blog, social media to social media. Wracaj tutaj. Jestem w Australii i wykorzystaj tego uroki do wpisów. Myślę, że to będzie coś innego niż jakbyś była tutaj w Polsce. Wykorzystaj tego uroki. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super chic outfit in black and white! :)

    Totally adoring those strappy stiletto heels! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń