5 października 2013

Hungry

Jesień to czas kiedy cieszę się na myśl, że nie muszę wychodzić z domu. Mój pokój jest dla mnie małym królestwem, a łóżko miejscem, w którym spędzam najwięcej czasu. Całe wakacje byłam raczej w domu nieobecna, teraz kiedy najchętniej nie wychodziłabym na zewnątrz, trzeba codziennie ruszać na uczelnie. Po całym dniu spędzonym na bardzo "interesujących" zajęciach, wskakuje w wygodne ubrania i popijam gorącą herbatkę zawinięta kocykiem. Tak wygląda mój dzień. Chyba to znak, że się już starzeje. Kiedyś nie odpuściłabym sobie imprezy, teraz wolę poczytać książkę lub obejrzeć kolejny odcinek jakiegoś "ambitnego" serialu. Jako, że nie oglądam telewizji, seriale oglądam z dużym opóźnieniem w komputerze. Mam już za sobą wszystkie sezony "Plotkary", "Sex and the city", czekam na nowe odcinki "Pretty Little Lairs", a w międzyczasie zaczęłam oglądać "How I met your mother". Brzmi dość nudno i na pewno tak jest, ale za to jak przyjemnie :)
Mam na sobie bluzę, która jest ostatnio moim ulubieńcem. Wspominałam już o niej w krótkim filmiku o nowościach. Jest strasznie mięciutka i ciepła. W końcu znalazłam bluzę, która jest jak szyta na mnie. Przeważnie w sieciówkach znajduje fajne modele, ale zawsze zbyt szerokie i z za długimi rękawami. Ta jest jak znalazł w odpowiednim rozmiarze. Co prawda, zawsze wytrzeszczam oczy, zapominając o napisie, kiedy ktoś pyta czy nie jestem głodna ;) 

PS. Jeśli podobała Wam się moja czarna torba z H&M z tego posta, to zapraszam na wyprzedaż. To i jeszcze wiele innych rzeczy znajdziecie TUTAJ. Zapraszam! :)










bluza: jungmob | szorty i zakolanówki: H&M



38 komentarzy:

  1. Pieknie wygladasz :) Podoba mi sie bardzoooo twoj pokoj :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny post:)
    masz piękna sypialnie:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. to chyba Twoja najlepsza jak do tej pory sesja, a drugie od góry zdjęcie jest moim zdaniem najpiękniejsze na całym blogu :) jesteś na nim tak naturalnie prześliczna, że aż nie mogę się na Ciebie napatrzeć :D życzę Ci dalszego powodzenia z blogiem, uwielbiam Twój styl, cokolwiek na siebie nie włożysz, to mi się to podoba. jestem Twoją fanką od dawna, nie ujawniałam się, ale dzisiaj tak mnie zachwyciły te zdjęcia, że aż musiałam napisać. :D iii oczywiście fantastyczna bluza!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Co jak co ale pokój to Ty masz BOSKI!!! ♥ :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku Jejku ile ty ważysz? Jesteś taką chudzinką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiem. Przed wakacjami ważyłam ok 47 kg. Później zaczęłam dużo ćwiczyć, przybyło mi mięśni, więc przestałam się ważyć. Przypuszczam, że coś ok 50 kg :)

      Usuń
  7. Cudnie jesteś taka śliczna

    http://blondnatu.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny masz pokój! Podoba mi się :)

    www.veronikaisaddicted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Do twarzy Ci w czarnym i w takiej fryzurce.Ślicznie wyglądasz na tych zdjęciach :)
    Ps. Zazdroszczę pokoju :) a kto robił Ci zdjęcia , samowyzwalacz?:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz, bardzo ładnie w takim kucyku :) i piękna sypialnia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie wyglądasz na tych fotkach!

    OdpowiedzUsuń
  12. SUPER! Przyjemny kacik, mam tak samo jak ty, chyba sie starzejemy :P

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie wyglądasz i wgl genialny make-up <3
    zapraszam do mnie, lurienandkaty.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ejj, a ja chodzę w takich brązowych zakolanówkach pod domu ;d masz piękne łóżko ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Znalazłam się tutaj przypadkowo,przez Twojego aska
    Widziałam,że ktoś Ci coś skomentował o mnie,
    dobrą radę Ci dam..nie jest dobrze oceniać blog poprzez wejście na niego raz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro weszłaś tutaj z aska, to chyba zauważyłaś, że nie oceniłam tego bloga. Napisałam, że ciężko mi ocenić, bo nie znam Twojego bloga. Pomijam to czy on mi się podoba czy nie. Odpowiedziałam szczerze na zadane pytanie bez żadnej oceny i krytykowania.

      Usuń
  16. great photos! that top is so cute too!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow- you're extremely pretty and that's an adorable outfit!! I just followed you- if you're interested I'd love it if you could follow me too!! Can't wait to see more :)

    aclassystateofgrace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak ja lubię takie zdjęcia <3 ślicznie wyglądasz jesteś taka śliczna ;***

    OdpowiedzUsuń
  19. Cóż... widzę, że ze swoją opinią nie będę oryginalna :p Świetna bluza, fajne połączenie z zakolanówkami, przytulny pokój no i piękna Ty!!! Cud, miód, malina :D

    OdpowiedzUsuń
  20. fajna bluza, fajne szorty, fajne zdjęcia i fajna dziewczyna ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uroczo wyglądasz! Bluza rzeczywiście świetna, no i Ty piękna :)) Też najchętniej przesiedziałabym całą jesień i zimę w domu pod kocykiem, popijając jedną herbatę po drugiej.

    Pozdrawiam i chętnie obserwuję, Shamelessly

    OdpowiedzUsuń
  22. You look fabulous!!! Very cute outfit!! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. what's your name? what's your number?

    OdpowiedzUsuń