14 grudnia 2011

blue

Jestem bardzo zadowolona, że jednak kupiłam ten sweterek. Męski, wiadomo, że za duży, ale jako tunika sprawdza się świetnie. Na początku urzekł mnie jego kolor, teraz kiedy mam go już jakiś czas, doceniam materiał. Jest bardzo gładki i przyjemny, w dodatku w ogóle się nie mechaci.
Naszyjnik to moja odnaleziona zguba. Mam go już od bardzo dawna, ale znikł w czeluściach mojej szafy na dobre pół roku. W końcu mogę go pokazać :)









sweterek - sh
buty - Luuluu.pl
torba - h&m
kapelusz - f&f




48 komentarzy:

  1. ale boski naszyjnik! sweterek również, super to zestawiłaś ze sobą:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze zakochałam się w tej torbie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. niebieski z brązowym wygląda genialnie, świetnie wyglądasz Kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw. Wyglądasz cudnie !

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje mi sie ze jestes zbyt drobna na takie futro. Przytlacza Cie. Za to sweterek bardzo ladny, kolor i dlugosc idelana.

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie ze dodałaś ten szal...kapelusz i szal razem wygląda tak po amerykańsku;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty naprawdę masz dar do łączenia kolorów!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolor sweterka i cudna torba ;)
    Świetnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  9. super kolor sukienki!!! uwielbiam tak intensywny niebieski!!

    www.paniaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne buty, ale ten kapelusz jakos mi sie nie widzi do tego zestawu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kapelusz<3
    ubóstwiam!

    Musze się w taki zaopatrzyć ;)

    p.s. świetny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie!!!! kobalt i brąz to jest to!!!!!
    IDEALNA STYLIZACJA!!!!!

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam i zapraszam na nowy post!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. ja tacie razem z mamą, zabrałam sweterek, ale miałyśmy powód, zbiegł się w praniu;D teraz jest naaaasz <3

    OdpowiedzUsuń
  15. super wyglądasz! największe wrażenie robi sweterek,który jest przepiękny :) i ten kolor... cudo :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne futerko oraz buty ;) całość super ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. WoW!! Świetna stylizacja, wogule extra bloog
    Pozdrawiam I zapraszam do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow!Świetnie ograłaś ten sweterek:)Ja podobny tylko czarny ukradłam z mężowskiej szafy:D też mi służy za tunikę:) I dobrze,że odnalazłaś zgubę-naszyjnik jest przepiękny:*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ok. robię lepsze zdjęcia. ale sweterek jest boski ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Też uwielbiam takie przyduże, miękkie swetry, a Twój wygląd bardzo mi się podoba z wyjątkiem futra :) Dziwne, bo patrząc na poprzedni post, mam inne zdanie na jego temat:D

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne połączenie kolorystyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny sweterek :)
    Podoba mi się także naszyjnik! Cudo.

    pozdrawiam.
    r.

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudownie! Sweterek jest fantastyczny, a naszyjnik skradł moje serce ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ależ fajnie Ci w tym kolorze blue ! :))

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny naszyjnik! Dobrze, że się odnalazł :P

    OdpowiedzUsuń
  26. piękne połączenie kobaltowego i brązu :) pasują Ci te kolory Ani - ślicznie:*

    OdpowiedzUsuń
  27. lubię ten zestaw kolorów, a taką torebkę muszę sobie sprawić

    OdpowiedzUsuń
  28. Genialny odcień blue. Ubieraj się bo zimno! Wiatr wieje!

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo podoba mi się zestawienie brązu z niebieskim- bardzo efektowne połaczenie:) naszyjnik sliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  30. W życiu bym nie pomyślała, że męski sweterek może tak ładnie wyglądać! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kapelusz jest idealnym uzupełnieniem tego zestawu :)

    Basia.

    OdpowiedzUsuń
  32. Super pomysł z męskim swetrem. Do twarzy Ci w tym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  33. super kolor swetra i kocham futerko <3

    http://gattme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Brąz + ultramaryna- uwielbiam takie połączenie kolorów!
    Wyglądasz świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny, głęboki kolorek<3

    OdpowiedzUsuń
  36. piękne kolorki jak cala stylizacja :)

    dodaje do obserwowanych i zapraszam do śledzenia moich wpisów!

    OdpowiedzUsuń
  37. cudowny kolor sweterka :* Jest przeprzepiękny!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny outfit. Bardzo podoba mi się sweterek i torba ;)

    OdpowiedzUsuń