1 December 2011

windy

Zestaw co by nie było jest prosty. Nie znaczy to wcale, że musi być nudny albo oczywisty. Być może bez różowej pomadki czułabym się trochę nijak, ale taki mały akcent kolorystyczny sprawił, że tak nie było. 
Po kolei co mam na sobie. Melonik, który już się pojawił. Nawet jeśli nie mam okazji zbyt często go nosić, uważam, że jest wspaniały! Sukienka na tyle uniwersalna, że już nie raz uratowała mnie kiedy nie było się w co ubrać. Odpowiednio zestawiona potrafi się dopasować do każdej okazji. Na koniec buty, które są z luuluu.pl To co najbardziej mi się w nich podoba, to chyba to, że mogą być długie (jak na zdjęciach), albo krótkie. Wystarczy zawiązać sznurówki trochę niżej a cholewkę wywinąć i przypiąć. Buty wyglądają zupełnie inaczej, a wersja odwinięta dodatkowo ogrzewa :)










sukienka - h&m
kardigan - vero moda
buty - LuuLuu
melonik - allegro



52 comments:

  1. Bardzo ładnie wyglądasz ;) Buty są świetne!

    ReplyDelete
  2. super zestaw, masz świetną figurę i włosy! Mogłabyś napisać jaką farbą farbujesz? pozdrawiam

    ReplyDelete
  3. Ślicznie :D sweter jest boski :D

    ReplyDelete
  4. Super wyglądasz! I ten melonik <3

    ReplyDelete
  5. świetne buty :) zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  6. niby prosty zestaw ale melonik dodaje takiego charakteru :)

    ReplyDelete
  7. świetny zestaw, sukienka i sweter super razem wyglądają:)

    ReplyDelete
  8. Bardzo mi się podoba :)
    Ostatnie zdjęcie jest piękne. Ten uśmiech ;)

    ReplyDelete
  9. melonik i botki- absolutnie cudowne! świetny set:)

    ReplyDelete
  10. Wyglądasz bardzo fajnie :P Świetna sukienka :)

    ReplyDelete
  11. podoba mi się to połączenie długiego kardiganu z taką sukienką ;)

    ReplyDelete
  12. Świetny masz ten kapelusik !! :)

    ReplyDelete
  13. świetnie wyglądasz! buty cudowne!:)

    ReplyDelete
  14. Wyglądasz obłędnie,seksownie ale z klasą:)Świetne butki i melonik:)

    ReplyDelete
  15. Wyglądasz na prawdę świetnie, super pasuje Ci kapelutek ;)

    ReplyDelete
  16. kocham twoje stylizacje :) butki cudo.

    ReplyDelete
  17. bardzo fajny look, uwielbiam takie kapelusiki ;)))

    ReplyDelete
  18. świetnie wyglądasz:) rewelacyjna figura:)

    ReplyDelete
  19. cudowny zstaw! świetnie wyglądasz ;)

    ReplyDelete
  20. love your hat and your boots! such a cool look :)

    ReplyDelete
  21. cudowny jest ten zestaw! :) ten sweterek obledny <3

    a co do mojego sweterka - on zakrywa pupe, ale specjalnie go podciagnelam zeby bylo widac cale legginsy :) ale tak czy siak nie koniecznie nosze sweterki zakrywajace tylek ;D

    ReplyDelete
  22. Jak zawsze świetnie wyglądasz! :)

    ReplyDelete
  23. genialnie,calosc jest naprawde swietna!

    ReplyDelete
  24. masz cudowny blog, bardzo mi się podoba :D
    a stylizacje super dobrane ;)
    Poobserwujemy się?

    ReplyDelete
  25. podoba mi się to połaczenie ! ale dla mnie w wercji bez obcasów :)

    ReplyDelete
  26. świetny look
    zapraszam na konkurs
    http://theshortblackdress.blogspot.com/
    xoxo

    ReplyDelete
  27. wyczailam Cie na zdjeciach styloly i... jestem Toba oczarowana. znalazlam kolejna piekna, dobrze wygladajaca blogerke, yay :)))))

    ReplyDelete
  28. swietna stylizacja z pazurem! :)

    ReplyDelete
  29. Wyglądasz świetnie. Jak zawsze. Kardigan ma ładny odcień. Ile masz wzrostu?

    ReplyDelete
  30. O! Jesteś mojego wzrostu :)

    ReplyDelete
  31. swietne!!!
    inspirujacy blog:))

    xx k&m www. fashion-ache.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. super się prezentujesz :) dodaje do obser :)
    Trwa u mnie konkurs gdzie można wygrać zegarek. ZAPRASZAM :)
    daajaa.blogspot.com/2011/12/giveaway-edibazzar.html

    ReplyDelete
  33. każdy outfit wygląda na Tobie niesamowicie :)

    ReplyDelete
  34. Świetny zestaw :) Super się prezentujesz w takich kolorkach :)

    ReplyDelete
  35. czy pamiętasz może nazwę użytkownika, u którego kupiłaś melonik?

    ReplyDelete
  36. Niestety nie, kupiłam go rok temu...
    Wpisz po prostu melonik, te które nie są w kategorii przebieranek powinny być ok :)

    ReplyDelete