13 October 2012

Burgundowe botki

Szaleństwo zakupów z Elle w moim przypadku było całkiem udane. Moją szafę zasilił sweter i botki z tego posta oraz spodnie i biżuteria, które dopiero pojawią się na blogu. Takich butów szukałam bardzo długo. Mimo, że w planie miałam zakup czarnych, w ostateczności zdecydowałam się na te w kolorze burgundu. Dla mnie nie może być jesieni i zimy bez swetrów. Mam jakiegoś bzika na ich punkcie, a szczególnie lubię szare. W tym spodobała mi się długość i to, że jest z różnych odcieni szarości. Jako dodatek włożyłam swój ulubiony zegarek oraz naszyjnik z piórek.













kurtka - oasap
sweter - reserved
torebka - oasap
buty - new look

43 comments:

  1. najbardziej przypadł mi do gustu naszyjnik i kurtka :)

    ReplyDelete
  2. Wszystko idealnie pasuje do siebie. Wyglądasz trochę inaczej wydaje mi sie, że za sprawa makijażu. Mnie sie podoba.pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zazwyczaj mocno podkreślam oczy i rezygnuje ze szminki a tym razem mam tylko tusz na rzęsach i jasną szminkę :)

      Delete
  3. Śmiało można powiedzieć, że jest to sukienka, ładny melanż.
    Widzę, że masz już wyrobiony styl - taka spokojna, sportowa elegancja.

    ReplyDelete
  4. bardzo ladnie wygladasz,zakochalam sie w tej kurtce,ale niestety mam problemy z zamawianiem z takich stron;)

    pozdrawiam.

    ReplyDelete
  5. Butki są przecudne, udany zakup! :)

    ReplyDelete
  6. Ten sweterek jest bardzo ladny ;) Buziaki, zapraszam w wolnej chwili ;)

    ReplyDelete
  7. a można wiedzieć skąd zegarek?

    ReplyDelete
  8. ile masz wzrostu?;]

    ReplyDelete
  9. Zegarek, jest świetny. Bardzo podoba mi się sweter, można go nosić na co najmniej milion sposobów

    ReplyDelete
  10. Świetne buty :)


    http://iloveitnorka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. świetna buty i piękny sweterek!

    ReplyDelete
  12. idealna w idealnym zestawie

    ReplyDelete
  13. kurciatko i swetrunio superanckie. obserwuje na facebooku, byloby mi milo za rewaz. pozdrawiam
    ewa

    ReplyDelete
  14. Buty masz świetne! Strasznie mi się podobają! Zmieniałaś kolor włosów?

    ReplyDelete
  15. cudowne botki!
    cały look na plus :)

    ReplyDelete
  16. co zrobiłas ze swoim cudownym kolorem wlosow? gdzie sie on podział?:(

    ReplyDelete
  17. Nie mogę się przekonać do bordowego;)

    ReplyDelete
  18. Madzia ma takie same buty, sa świetne :) Pozdrawiamy :)

    ReplyDelete
  19. Uwielbiam bordo w każdym wydaniu:) Botki bardzo zgrabne! :)

    ReplyDelete
  20. Świetna stylizacja, botki naprawdę super, sweter tak samo.

    ReplyDelete
  21. botki są świetnee! w ogóle cały zestaw jest mega!

    ReplyDelete
  22. Świetna stylizacja. Gdzie jest robione to zdjęcie? Jeśli w Lublinie, to gdzie dokładnie? Mam wrażenie, że znam to miejsce, ale nie chcę się osmieszać :D dlatego prosze o odpowiedź, bo będzie mnie to męczyć ;D

    Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zdjęcia są robione blisko tesco, za nowo wybudowaną szkołą :)

      Delete
  23. Jestem zachwycona!!!!! Wspaniale wyglądasz :)

    ReplyDelete
  24. wszystko idealnie , ale gdzie ten idealny kolor włosów ? :)

    ReplyDelete
  25. ale masz botki cudowne :)
    Pozdrawiam Julka

    ReplyDelete
  26. Botki cuuuuuuudowne!!! Ile kosztowały ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Botki są za ok 140 zł. Mnie udało się kupić ze zniżką z Elle i zapłaciłam jakieś 105 zł :)

      Delete
  27. Wyglądasz nieskazitelnie :) Bombowo :) Wszystko dra ze sobą :)

    ReplyDelete