19 September 2011

Zalew

Na niektóre blogi wtargnęła już jesień. Mimo, że bardzo lubię modę na tę porę roku, postanowiłam cieszyć się letnimi zestawami jak najdłużej jest to możliwe. Również dzisiaj wybrałam ubrania raczej nie przypominające jesiennych i jeśli znajdę czas na zdjęcia będziecie mieli okazje zobaczyć mnie w różowej spódniczce i letniej koszulce :)
Zdjęcia robione nad zalewem. Bardzo ciężko było mi się zebrać tego dnia, przebierałam się chyba milion razy i nic, zupełnie nic, nie wyglądało dobrze.














koszula - vintage
bluzka - orsay
szorty - camaieu


57 comments:

  1. Uwielbiam te buty i torbę :> !!

    ReplyDelete
  2. Nooo i dobrze, że żyjesz jeszcze powiewem lata! :)
    Jak najdłużej! :)
    Optymistyczne zdjęcia.:)

    ReplyDelete
  3. Ależ ja kocham się huśtać;) Jestem od tego chyba już uzależniona:D Ślicznie wyglądasz kochana;) Torebka i pasek - mega;)

    ReplyDelete
  4. Bardzo podoba mi się drugie zdjęcie:)

    ReplyDelete
  5. Cudowny set, świetnie Ci w takim stylu!

    ReplyDelete
  6. bardzo dobrze że cieszysz się latem jak najdłużej:):* cudne włosy!!:)

    ReplyDelete
  7. bardzo fajny, przyjemny zwyklak

    ReplyDelete
  8. Drugie zdjecie genialne! :) Świetne szorty. Widać poza tym, że dobrze się bawiłaś.
    Pozdrawiam i zapraszam na giveaway na moim blogu- do wygrania bon na zakupy w zagranicznym sklepie internetowym :)

    ReplyDelete
  9. fajnie że tyle dziewczyn z Lublina i okolic zajmuje się blogowaniem:) miło jest popatrzeć na swoje okolice;) fajny zestaw taki codzienny :)

    ReplyDelete
  10. uwielbiam Twoje okulary, a koszulę masz cudowną! :)

    U mnie dziś typowo jesiennie - zimno, chociaż cieszy mnie to, bo chciałam już ubrać chustę i gruby sweter, żałuję tylko całodniowej mżawki :<

    ReplyDelete
  11. Kojarzy mi się z muzyką country i kowbojami :) Dopiero na zdjęciu z huśtawką zauważyłam, że te buty mają naprawdę wysoki obcas !!

    ReplyDelete
  12. Suuuper fotki < 333
    Zdjęcia to magia ♥

    ReplyDelete
  13. zdjęcia są piekne :)) a buty strasznie mi się podobają :D

    ReplyDelete
  14. I love your blog! is incredible! from now you're going to see much around here ;)
    I invite you to stop by mine and to follow if you like!
    nice to meet you beautiful!
    a kiss Claire.
    c.o.c.o
    http://lookingforthestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. ładny zestaw, koszula jest śliczna. i zdjęcia jak się huśtasz są urocze ;)

    ReplyDelete
  16. bardzo fajna całość- jeszcze taka letnia:) świetne buty i koszula:)

    ReplyDelete
  17. Świetnie wyglądasz! :)
    Koszula jest boska :D

    ReplyDelete
  18. Widać za milionowym razem trafiłaś w 10, bo wyglądasz świetnie ;) Uwielbiam kraciaste koszule, kojarzą mi się z letnimi włóczęgami po polach i lasach.

    ReplyDelete
  19. koturny kosztowały ok. 220 zł wliczając przesyłkę z drugiego końca świata:) dziękuję bardzo!:))

    ReplyDelete
  20. Świetny(jeszcze letni)zestaw:)Przyznam,że u mnie było dzisiaj bardzo ciepło 28 stopni!Więc sama biegałam w szortach:)Cudne fotki,uwielbiam się bujać na huśtawce;)

    ReplyDelete
  21. świetna koszula :) fajne te zdjęcia z huśtawką :) zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  22. Ostatnie zdjęcie jest świetne. Ma klimat.

    ReplyDelete
  23. o taaak:D ej mi się wydaje że skomentowałam tą notkę to czemu nie ma komentarza nie wiem;/ może śniło mi się albo coś;/:)
    a każdym razie musimy zatrzymać lato jak najdłużej!!:D:D:D

    ReplyDelete
  24. świetny zestaw :)
    zdjęcia mega!;)

    ReplyDelete
  25. urocze zdjęcia!:) jestem fanką tych koturnów!:)

    ReplyDelete
  26. Nice :)
    http://joanne-beautifuladdiction.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. świetne zdjęcia, masz cudowny kolor włosów! :)

    ReplyDelete
  28. o u Ciebie jeszcze lato :) pięknie:)

    ReplyDelete
  29. całkowicie się zgadzam. póki ciepło trzeba korzystać!:D

    ReplyDelete
  30. świetny styl :D
    masz super fotografa
    obserwujemy ?
    http://fashionistka25.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. z miłą chęcią dodam się do obserwatorów i cieszę się że twój fotograf się cieszy :D:D

    ReplyDelete
  32. prosto, ale bardzo ładnie :)
    Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  33. Such a delightful afternoon--beautiful =)

    ReplyDelete
  34. lubię taki prosty wygląd.
    Zaprasza: www.anja-style.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Hi! I found your blog and I like it so much! you look really great in this outfit!
    Come and visit my blog, and if you like it, follow me, I'll be waiting for you!

    Cosa mi metto???

    ReplyDelete
  36. skąd masz takie fajne koturny :)?

    ReplyDelete
  37. Bardzo przeciętny blog, brak profesjonalizmu.
    Za duzo zdjęć niepotrzebnych,
    zapraszma do mnie
    www.gemaltandgiselle.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Thank you so much for your sweet comment !!!You write to me almost the same thing that I write to you!! Follow each others? I start, wait for you to do the same!
    Come back soon to visit my blog, I'll be waiting for you!!

    Cosa mi metto???

    ReplyDelete
  39. świetna stylizacja - śliczna Ty!

    ps. czy spotkanie jest nadal aktualne sobota o 15?

    ReplyDelete
  40. no szkoda:( mi akurat pasowało :) ale nie wszystko stracone, mam nadzieję że wyjdzie to spotkanie w jak najliczniejszym gronie;)

    ReplyDelete