13 września 2011

asos

Ten dzień był wyjątkowo udany. Dotarła do mnie przesyłka z asosa, bardzo przyjemnie spędziłam popołudnie i wieczór. Zestaw niby bardzo prosty, codzienny itd. Coś jednak w nim jest, czułam się w nim wyjątkowo kobieco mimo, że nie podkreśla figury. Dodatkowo jestem bardzo dumna ze swoich włosów, gdyż wyjątkowo ładnie się ułożyły i nie rozczochrały się przez cały dzień :)




















spodnie - lee
bluzka - vero moda
torba - h&m
okulary - asos
zegarek - asos
buty - Luuluu.pl



63 komentarze:

  1. wyglądasz naprawdę super!;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja ! :)
    Boski zegarek , buty i torba !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wiem czemu! Patrzymy na cudowne buty, kierujemy wzrok do góry po prostych spodniach, które idealnie będą pasować do wszystkiego i idealnie podkreślają Twoją śliczną figurę i nagle jest luźniejsza bluzeczka! Z tyłu coś podkreśla coś ukrywa - intryguje! Z przodu zahaczona o spodnie znów intryguje powodując, że bardziej sobie każdy wyobraża jak wyglądasz niż wie na pewno! :D
    Świetny zestaw! A długości włosków baardzo zazdroszczę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolejna paczka z asosa do Ciebie dotarła?!

    OdpowiedzUsuń
  5. mój tata nie jest gejem. :P a sweterek jest milusi, cieplusi, kolorowy i ma srebrne nici. i kocham go.

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie wyglądasz w tych okularach:D przyciągają wzrok:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny zestaw, zwłaszcza bluzka i okulary. Do twarzy Ci w odcieniach różu!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajowe okulary ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz! Zestaw super, a od butów trudno oderwać oczy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy: nie są zniszczone ;p Nie używam prostownicy ani lokówki, bardzo o nie dbam. Są jasne, ale nie były rozjaśniane rozjaśniaczem. Nie każdy jaśniutki blond jest przepalony i zniszczony.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna jest ta bluzeczka !! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz w takich okularkach! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie trzeba kupować foremek. Wystarczy przejść się do marketu i poszukać paczkowanych ciasteczek firmy Krakuski ;). I już możesz komuś podarować takie serducho z napisem 'kocham' ;D.

    OdpowiedzUsuń
  14. Prosty, ale przyciągający wzrok zestaw :) Świetne buty i torebka<3
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jasne, że to nie to samo.
    Też uwielbiam robić różne wypieki ;D.

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznie wyglądasz :) bardzo ładne butki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. co ty mówisz włosy zawsze świetnie się prezentują twoje :P a w okularach jestem zakochana. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak myslalam ze to Lublin:) a do mnie pozlacany zegarek z asosa ni dotarl i jestem bardzo zla!!!! W lipcu przesylka zostala nadana a do tej pory nie dotarla!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajna bluzeczka :)
    można ją wykorzystać w różnych stylizacjach.

    OdpowiedzUsuń
  20. thnx:*
    zegarek i torebka mistrzowskie!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję dziękuję:) Wiesz nie będę jej malowała, jedynie polakieruję żeby się nie brudziła. A może i nie będę lakierować...:) nie wiem:D czas pokaże:D ta jest idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna stylizacja:))) piękne butyyy :D

    I zapraszam do mnie:
    http://failienn.blogspot.com/

    xoxo
    Failien

    OdpowiedzUsuń
  23. racja ja też idealna pod tym względem nie jestem, marudzenie przy każdym ujęciu to osobna historia! a dowodzą tego liczne zdjęcia mojej wściekłej miny, z jakiegoś powodu bardzo bawią mojego fotografa ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Okulary są świetne i podoba mi się torebka !! :>

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądasz świetnie:)
    Ja czasami tak mam,że się dajmy na to"wystroję",natrudzę a i tak nie jestem zadowolona z siebie i nie czuję,że ładnie,czy dobrze wyglądam,a nieraz ubiorę się spontanicznie,bez namysłu,w bardzo prosty zestaw i makijaż mi wyjdzie,i włoski fajnie się ułożą i czuję się jakaś taka ładna...:):D Myślę,że dobry wygląd to kwestia dobrego samopoczucia;):*

    OdpowiedzUsuń
  26. love you, love your way of being yourself real!! You make the simple outfit speaks so aloud…. Your pretty face so charming to delight the whole pictures!!
    romwe-romwe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Prosto, ale bardzo ładnie, podoba mi się to połączenie, kolorystycznie współgra. Każda rzecz z osobna jak i razem robi na mnie wrażenie. Jesteś bardzo fotogeniczna. =)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zachwyciłam się okularami:) Bardzo do Ciebie pasują:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  29. podoba mi sie kolor bluzki,ale okulary mi jakoś nie pasują. ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie tylko w Twoim Kochana, wiem co to znaczy ukrywać biodra, ale podobno to co kobiece jest piękne, więc najwyższa pora traktować swoje ciało jako dar a nie przekleństwo. =) Masz piękne usta!

    OdpowiedzUsuń
  31. Przyczyną boczków w dużej mierze poza odżywianiem są także spodnie, bo zła wysokość czy rozmiar powoduje deformacje danej okolicy ciała, przez co wylewa się to co nie potrzeba, co gorsza deformujemy przez to nasz własny zarys figury, znam to z otoczenia, wiele razy widziałam co spodnie zrobiły z figurą nie jednej kobiety.

    OdpowiedzUsuń
  32. Doskonale Cię rozumiem, ja przez 17 lat swojego życia byłam otyła, ważyłam bardzo dużo, dwa lata temu podjęłam się wyzwania zrzucenia nadwagi i shudłam 35kg, aktualnie mam jakieś 15kg nadwagi, nie jestem za specjalnie zadowolona z tego, że jeszcze nie waże tyle ile bym chciała, ale staram się jak mogę by nie przytyć.
    Do Twojej figury nie mam zarzutów. =)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam teraz to samo, wszystko mi nie pasuje, zawsze coś wynajdę na nie, byleby pomarudzić zamiast cieszyć się tym co osiągnęłam.

    OdpowiedzUsuń
  34. No właśnie nie widać, albo tak dobrze się maskujesz, albo tak dobrze dobierasz zdjęcia do postów ;) No i niestety, idealne rozwiązania nie istnieją, sama się nie sfotografuję, a szkoda. Pozostaje współpraca z moim obecnym fotografem, przy okazji niech się czegoś nauczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. chyba takie outfity lubię najbardziej. można się nimi prosto zainspirować - bo każda z nas ma coś podobnego w szafie - a wyglądają niesamowicie dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  36. Okulary rzeczywiście świetne, właśnie takich szukałam ;)))

    OdpowiedzUsuń
  37. taki prosty zestaw, a rzeczywiście coś ma w sobie. pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetnie wyglądasz, a na tym zdjęciu piątym od dołu to już w ogóle :)
    A kieszonka przy bluzce jest super, taka oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Tak, takie zestawy sprawiają, że się czujemy i komfortowo, i seksownie ;)

    sancewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. ślicznie wyglądasz w takim pudrowym kolorze:)
    świetne okulary i zegarek!

    co do spotkania to chętnie się przyłącze jak tylko mi czas pozwoli ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. można wiedzieć jakiej farby używasz do włosów i jaki masz naturalny kolor?pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Też bym była z nich dumna na Twoim miejscu :p - zawsze chciałam być blondynką
    Świetnie wyglądasz ;)Może poznam Cię kiedyś na jednej z ulic w Lublinie :P

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy: Naturalne włosy też mam blond, ale trochę ciemniejszy. Włosy farbuje zawsze u fryzjera, więc nie pamiętam dokładnie numeru farby. Wiem, że jest to londa i odcień niebieskawy blondu. W domu często robię srebrzystą płukankę i używam takiego szamponu.

    OdpowiedzUsuń
  44. te okulary nie pasują.


    www.femalepleasurelola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. fajne okulary i buty ;)

    czysiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja osobiście bardzo lubię tego typu zestawy. Niby są proste, ale jest w nich to coś!

    OdpowiedzUsuń
  47. prosto ale bardzo ładnie, świetne jeansy i zegarek!

    OdpowiedzUsuń
  48. Zegarek!!! Przepiękny jest! ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. beautiful pictures and beautiful blog, follow you! <3

    OdpowiedzUsuń
  50. jesteś bardzo łądna pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetny outfit !

    OdpowiedzUsuń
  52. Ale świetnie Ci w tych okularach!:) Pasują do Ciebie idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  53. bardzo ładny zestaw, ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  54. zostaje wielką fanką piątego zdjęcia!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    Kinga :)

    OdpowiedzUsuń