11 lipca 2010

The Garden That You Planted

Dzisiaj chciałam zwrócić szczególną uwagę na mój gorset. Jest to zdobycz z ostatniej wycieczki po okolicznych sh. Początkowo nie miałam pojęcia do czego go założę, jednak okazało się że idealnie pasuje do spódniczki, którą ostatnio się chwaliłam. Bardzo mi pasuje taki zestaw na takie upały jak dzisiaj. Zastanawiałam się, czy nie przybić czarnych ćwieków do niego, ale postanowiłam jednak pozostać przy tej wersji.
Ciekawą historie ma pierścionek. Miłośniczka prac ogrodowych, czyli moja siostra, dłubiąc coś w ziemi wykopała jakiś niezidentyfikowany obiekt, który postanowiłam przejąć. Po odczyszczeniu okazał się to całkiem ładny pierścionek, jednak wymagający odrobiny pomocy ;) pomalowałam go lakierami i wygięłam obrączkę, aby znów przypominała kształtem coś do włożenia na palec.












 

gorset - sh
spódnica - DIY
buty - aldo
okulary, kolczyki, bransoletka - H&M
pierścionki - apart, Accessorize



11 komentarzy:

  1. jesteś urocza,bardzo ładnie Ci w takim warkoczyku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny ten gorset,gdzieś mam w szafie podobny...muszę go poszukać :D bardzo fajnie odrestaurowałaś ten pierścionek, ja w ogródku w ziemi znajduję tylko dżdżownice :>

    http://jadorehardcore.blogspot.com/ - jest już pierwsza część zdjęć z sesji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietna bizuteria! bardzo ciekawy ten gorset i ladnie lezy na Twoich piersiach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj, bardzo ładny zestaw, gorest jest świetny, myślę że będzie też super wyglądał do obcisłych szortów, zarówno dżinsowych jak i z materiału, np. w czerni :) roczo wyglądasz w tym warkoczyku :) Pozdarwiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny gorset i bardzo fajnie pasuje do spódnicy ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. just discovered your blog, && I love it, you post such great pics!
    I just added a new post to my blog that I think you would like :)

    http://collegiateroyalty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wlasnie wpadlam na genialny pomysl, sama mam podobny gorset i myslalam ze juz na zawsze zostal na dnie mojej szafy, ale Twoja wizja pobudzila moja wyobraznie - Super wygladasz:)

    zapraszam http://glamour-lamka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. I love your accessories and your hair!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładniutko wygadasz w tym warkoczyku :) Podoba mi się Twoja biżuteria, szczególnie kolczyki i pierścionek kokardka :) A w spódnicy jestem zakochana :)

    OdpowiedzUsuń