24 maja 2015

Chill nad Wisłą

Witajcie! Zazwyczaj na blogu nie pojawiają się moje zdjęcia z imprez, koncertów, ognisk itp. Nie są to żadne wyszukane stylizacje, ale tym razem postanowiłam pokazać Wam taki mój typowy strój "plenerowy". W ubiegły weekend razem z Zuzą spędziłyśmy calutki wieczór nad Wisłą. Nakręciłyśmy całą masę śmiesznych snapów (mój: wantataste, Zuzy: furionce) i miałyśmy przy tym dużo zabawy!
Początkowo wybierałyśmy się na juwenalia, ale ostatecznie skończyło się na chillowaniu nad Wisłą. Latem to jedno z najlepszych miejsc w Warszawie. Lubię poznawać nowych ludzi, a takie miejsca i atmosfera bardzo sprzyjają. Już nie mogę się doczekać lata!







zdjęcia: Zuza

kurtka: zara | top: new yorker | spodnie: stradivarius | buty: converse

31 komentarzy:

  1. super zdjęcia, super wyglądasz i super powychodziłaś :) jedno to profilówka jak nic ;) tak promiennie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia zajebiste, ciekawe dlaczego..;) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ramoneska wpadła mi w oko :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pozytywnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny, miejski zestaw na luzie - ale klasy i stylowości w nim sporo!
    Pomimo tego luzu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz przepiękny uśmiech ;) Takie wesołe te zdjęcia, widać, że humory Wam dopisywały :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna pomadka! Jaka to?

    OdpowiedzUsuń
  8. You look lovely! Love the leather jacket :)
    xoxo
    Mischelle
    http://www.nowthatschic.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Taka dobra energia bije z tych zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajne połączenie!!!! Podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię oglądać twoje snapy! Nagrywaj więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. o, jest i wiewiórka :D
    śliczne obie, śliczna stylówka :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Love the tough girl look! :)

    Awesome jacket! :)

    Geekette in High Heels

    OdpowiedzUsuń
  15. 1 i 5 zdjęcie jest świetne, Zuza powinna częściej robić Ci foty!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcia są absolutnie perfekcyjne;D:D:D A Ty promieniejesz!:D <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz śliczny kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoje zdjęcia w trampkach jeansach i z szerokim uśmiechem są najlepsze;) nie przestawaj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolę raczej sukienki :) Co do zdjęć to chyba najlepiej widać, że miałyśmy super nastrój i tak naprawdę nie planowałam robić tego dnia zdjęć. Pomyślę o poście z mixem bardziej imprezowych zdjęć skoro tak bardzo podoba Wam się taka atmosfera :) Na snapie jestem taka cały czas, zapraszam do oglądania :)

      Usuń
  19. świetne zdjęcia, cala w skowronkach na nich jesteś :) piękny kolor włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  20. To jest to. Mój ulubiony look :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie, na luzie, a ze zdjęć az bije optymizm :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Taka Cie lubie :-) Zupelnie naturalna i w stylizacjach na luzie. Najlepiej wygladasz w delikatnym makijazu,bo jestes piekna kobieta.

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz zdecydowanie za małe spodnie - widać to po tym jak się układa guzik. Serio, lepiej wziąć większy rozmiar, niż się karmić złudzeniami, że się mieścisz w S

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyobraź sobie, że mieszczę się w xs, a niektóre spodnie mam xxs. Zależy od rozmiarówki. Troszkę lepiej wiem co jest na mnie dobre a co za małe ;)

      Usuń
  24. Jak się usmiechasz jesteś taka piękna XD i bardzo ci kucyk pasuje

    OdpowiedzUsuń