19 lutego 2015

Be happy


Ostatnie zdjęcia, które robiłam razem z Olą, poprawiły mi humor na długie godziny.  Przez chwilę poczułyśmy się jakbyśmy wróciły do lat dzieciństwa. Tym razem bez walk o kolorowanki ;) Gdyby nie wciąż chłodne dni, daję sobie rękę obciąć, że tego dnia skończyłybyśmy na placu zabaw. Przeglądając te zdjęcia, zastanawiam się dlaczego tak rzadko pozwalam sobie na beztroskie chwile. To chyba taka przypadłość dorosłych. Wciąż się martwimy, czujemy niedosyt, niepokój, oglądamy się na innych... Nie robiłam żadnych "postanowień noworocznych". W każdej chwili kiedy przyjdzie mi coś do głowy, zapisuję to w kalendarzu lub w notatniku. Kolejną pozycją na mojej liście postanowień jest to, żeby próbować jak najczęściej pozwalać sobie na szczęście i choć na chwilę zapomnieć o wszystkim co idzie nie tak jak iść powinno. Mam nadzieję, że wytrwam w tym postanowieniu i każdy dzień będzie mi sprzyjać :)













zdjęcia: Paweł K.

płaszcz: sheinside | bluza: jungmob | spodnie: bershka | kozaki: czasnabuty | torebka: zara

20 komentarzy:

  1. Na tym 1 zdjęciu normalnie jak doda wyglądasz ;) Super zestaw kochana! ;)
    U mnie nowy, pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz, super plener do zdjęć :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój Blog//KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Świetny zestaw, piękne i bardzo pozytywne zdjęcia:):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia wyszły świetnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne macie te wspólne zdjęcia:0 W szczególności to przedostatnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetne foty. Widać meeega pozytywna energię :) I Wy piękne. I słońce świeci. Żyć nie umierać ;-) Rewelacja dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń
  7. ale fajne te zdjęcia, widać, że dobrze się bawiłyście :) z tą szminką na ustach wyglądasz tak świeżo i kobieco, super !

    OdpowiedzUsuń
  8. niezwykle stylowo wyglądasz!
    urzekają mnie buty - świetny, ponadczasowy model, zawsze będzie modny, parę lat można w takich pohasać ;)

    a te zdjęcia w podskoku - urocze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny płaszczyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam dokladnie tak samo z moja przyjaciolka! :) piekne zdjecia tak poza tym. Pozdrawiam, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale Ty jesteś śliczna :) Masz bardzo ładny odcień szminki :D

    http://shavlette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne zdjęcia, bardzo wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. rewelacyjna stylizacja, a zdjecia są cudowne! :D <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Mega wyglądasz! Ta szminka jest dla Ciebie idealna <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Najlepiej wygladasz w takiej fryzurze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pasuje Ci taki koczek, powinnaś częściej się tak czesać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zimowe ubranie i klasyczne kozaczki oficerki, wyglądasz bosko.

    OdpowiedzUsuń