9 stycznia 2015

Shades of gray


Chociaż lubię kiedy w mojej szafie goszczą kolory, szary bardzo często jest jedynym słusznym wyborem. Kolor najbardziej uniwersalny i pasujący na każdą okazję. W tym przypadku nie było żadnej okazji. Planowałam zrobić zdjęcia z Agnieszką i Michałem na pięknym białym śniegu. Niestety wystarczył jeden dzień, żeby zaśnieżone ulice zamieniły się w bure i nieprzyjemne. O zachlapania nietrudno, więc lepiej wtopić się w szare tło niż zwracać uwagę plamą na jasnym różowym płaszczu. Lubię połączenie różnych odcieni szarości. Zdecydowałam się na taką mieszankę i tym razem.
Bardzo dziękuję Agnieszce i Michałowi. Mimo pluchy, wiatru i chłodu zdjęcia wyszły świetnie.










płaszcz: oasap | bluzka: oasap | spódnica: NewLook | torebka: F&F | szalik: C&A | buty: czasnabuty

Follow me: 

19 komentarzy:

  1. zdjęcia są ZAJEBISTE, jak każde Twoje ostatnie - dobry fotoziut, to jednak dobry fotoziut :) Płaszcz też na + ale bluzka i spódnica wyglądają, jakby Cię dusiły, opinały - jakby trochę z młodszej siostry. Nie to, że małe, ale jakieś takie... kuse.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to ta spódnica jest na mnie troszkę za luźna i może dlatego tak się wydaje jak się wywija pod płaszczem :)
      Ostatnio wszystkie zdjęcia mam robione przeróżnymi aparatami, lepszymi i gorszymi. Też uważam, że te zdjęcia wyszły super :)

      Usuń
    2. Wyglądasz przepięknie i wszytko idealnie na Tobie wygląda, piękne klasyczne buty.

      Usuń
  2. kochana wyglądasz naprawdę pięknie!:) masz cudowne, błyszczące oczy, promienną buzię, jesteś przepiękna!!!:):*

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezawodne kolory, świetnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jako fotograf - PRZECUDNE ZDJĘCIA!

    Zapraszam z małym łobuzem do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie stylizacje.
    Bardzo podoba mi się Twój look.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny zestaw ;) Fajnie wyglądasz w szarościach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ania, wyglądasz wspaniale!
    Te buty to skóra naturalna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. W opisie znajdziesz link do tego modelu :)
      Podoba mi się to, że można w nich odpiąć łańcuszki i nie ma nic wokół kostek.

      Usuń
  8. Fakt aura nie najlepsza na sesje zdjęciowe, ale ta jest super i stylizacja i zdjęcia;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. hej Kiedy kupowałaś tą spódniczkę i za ile? jest super;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam ją na wyprzedaży przed świętami. Była za ok 35 zł :)

      Usuń
  10. Nie widzę tego płaszcza na stronie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dawno go zamawiałam... Wydaje mi się, że one wracają co jakiś czas, ale teraz faktycznie jest wyprzedany :(

      Usuń