5 lipca 2014

So classy

Podobno nic tak nie działa jak czerwona sukienka. Trudno się z tym nie zgodzić, bo chociaż na sukienkę założyłam czarną plisowaną spódnicę, czułam się wyjątkowo kobieco. Wciąż poszukuje idealnie dopasowanej czerwonej sukienki. Ta byłaby wspaniała gdyby nie była na mnie trochę za luźna. Z tego względu właśnie zdecydowałam się połączyć ją ze spódnicą. Czerń z czerwienią zawsze tworzą udaną kompozycję i myślę, że to był strzał w dziesiątkę. Żeby dopasowania stało się za dość, dobrałam czerwoną kopertówkę, która pasuje do niewielu rzeczy, a w tym przypadku sprawdziła się świetnie. Czerwona pomadka i czarne kocie okulary dopełniają całość. Planowałam założyć nawet klasyczne czarne szpilki z czerwoną podeszwą, jednak z racji, że było dość gorąco, zdecydowałam się na wiązane sandałki na obcasie w jasnym kolorze. Myślę, że ta zmiana planu wyszła mi na korzyść i stylizacja wydaje się przez to lżejsza.









fot. Ola

sukienka: Oasap | spódnica: zara | buty: stradivarius | torebka: river island

Follow me:

30 komentarzy:

  1. fajny look ; >

    pozdrawiam live-style20

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz, a bluzkę masz po prostu cudną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz, a bluzkę masz po prostu cudną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. strasznie krótka musi być ta sukienka że nie widać jej spod tak krótkiej czarnej mini

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie jest krótka. Musiałam ją spiąć żeby nie wystawała :) Lepiej by leżała na wyższej osobie a tak wykorzystałam ją jako piękną bluzkę :)

      Usuń
  5. Wow! No az zaniemowilam! Uwielbiam Cie w takich stylizacjach :) z klasą, kobieco, klasycznie, oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Lato i chwila wytchnienia od pisania pracy mi mocno służą pod tym względem :D

      Usuń
  6. Pięknie wyglądasz w tym zestawie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi dear! How are you?
    You look so pretty!
    Love the whole outfit :)

    Come and visit me!!
    www.modacapital-blog.com

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie się prezentuje z tyłu <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie i kobieco. No i moje miejsce do zdjęć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw <3

    www.fashion-utopia.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się z resztą bardzo bardzo dobra stylizacja pięknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowni wyglądasz a zestaw jak najbardziej w moim stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukieneczka ma śliczną górę, chętnie zobaczyłabym ją w całości :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czerwień i czerń to super połączenie ;) Zestaw świetny

    OdpowiedzUsuń
  15. wow Kochana! Wyglądasz fenomenalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie Ci w czerwieni ;]

    OdpowiedzUsuń
  17. Z butami strzał w dziesiątkę - bardzo oryginalnie! Brawo za zdetronizowanie czerwieni na paznokciach przy czerwonych ustach i dodatkach ha, ha :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo pasuje Ci kolor czerowy, podkreśla Twoją urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. IDEALNIE W CZERWIENI KOCHANA
    ♥ pozdrawiam z Gdyni, Ola

    OdpowiedzUsuń
  20. ulala ;) jaka kusząca :) do twarzy Ci w czerwieni :)
    jeśli mas chwilkę czasu wpadnij do mnie:)
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialny zestaw :) Pasuje Tobie czerwień.
    Pozdrawiam
    http://madameagate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. już drugi raz widzę te buciki na blogu:) napiszę jeszcze raz - ukradła bym Ci je :P


    ps. a u mnie? METALICZNE MOKASYNY - MUST HAVE SEZONU

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny zestaw z moimi ukochanymi butami:):) Jestem ciekawa jak ta sukienka wygląda w całej okazałości;)

    OdpowiedzUsuń