6 kwietnia 2012

Indygo

Jeszcze w środę w Lublinie świeciło piękne słońce, a temperatura była przynajmniej przyjemna. Kto by pomyślał, że tak szybko to się zmieni. Akurat teraz kiedy mam tyle pomysłów na wiosenne stylizacje mamy pogodę angielską.

Odnośnie outfitu: z nowości spodnie ze stradivariusa. Świetnie leżą, są wygodne, mają piękny kolor - tyle w skrócie. Niestety nie polecam wam ich zakupu jeśli jesteście równie leniwi co ja. Mają jedną znaczącą wadę - farbują. Z jednej strony cieszę się, że nie dowiedziałam się o tym po wyjęciu ubrań z pralki, z drugiej - wcale nie podobają mi się moje nogi w kolorze niebieskim. Zdecydowanie nie chciałabym wyglądać jak Smerfetka. Tak więc, bardzo lubię te spodnie, ale ich pranie w rękach zajmuje zdecydowanie zbyt wiele czasu. Mam nadzieje, że po kilku praniach przestaną tak intensywnie farbować.
Jestem trochę zawiedziona jak wyszły te zdjęcia. Wyglądają na trochę prześwietlone i nie widać dokładnie szczegółów jak na przykład ślicznie wykończonych rękawków. Obiecuje pokazać te rzeczy jeszcze raz w innych zestawach z lepszym ujęciem detali. Wydaje mi się, że aparat był po prostu źle ustawiony.

Następnej notki możecie się spodziewać dopiero po świętach. Dlatego życzyłabym Wam i sobie aby były słoneczne i pełne radości.








spodnie - stradivarius
bluzka - h&m
torba - river island
płaszcz - stradivarius
okulary - h&m
buty - czasnabuty.pl


48 komentarzy:

  1. piękne spodnie! lubię kolorowe rurki :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. buty są super, p czym już chyba kiedyś wspominałam :) a spodnie mają bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam wczoraj bardzo podobne spodnie w C&A. Mam nadzieję, że nie będą farbić... A wzięłam je bo miałam z nimi między innymi wizję z moją beżową bluzką, swoją drogą dosyć podobną do tej którą masz na sobie. Hihi ;D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obyś nie miała takiego problemu. Ja swoje porządnie wyprałam i mam nadzieje, że nie będą koloryzować chociaż skóry...

      Usuń
  4. No ślicznie! Cudnie Ci w tych spodniach!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietne okulary, a Twoje smerfetkowe spodnie tez super sie prezentuja:)

    OdpowiedzUsuń
  7. torebka i naszyjnik mogłabym miec!!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przykro mi, że nie wyszły tak, jak miały :(

    OdpowiedzUsuń
  9. O to mnie zasmuciłaś, dzisiaj właśnie kupiłam jedne z tej samej serii, tylko czarne, widać muszę się przygotować na szorowanie w rękach :D

    OdpowiedzUsuń
  10. kolor spodni cudowny! szkoda, że farbują :/

    OdpowiedzUsuń
  11. super kolorek spodni, intensywny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajna torebka :) kolorek spodni rewelka :)

    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. kolor spodni i rękawki super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgrabotka;) Ty mnie chyba zmotywujesz do noszenia wysokich butów, bo tak patrzę na Twoje zdjęcia w tym modelu i aż kusi by zakopać w szafie wszystkie na płaskiej podeszwie.

    OdpowiedzUsuń
  15. te spodnie mają boski kolorek . Zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  16. Wystarczy wymoczyć w wodzie z octem, a później wyprać :) nie powinny już farbować. I dłużej utrzymają swój intensywny kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym jeszcze nie słyszałam. Dziękuje, na pewno wypróbuje :)

      Usuń
  17. Mimo wszystko spodnie fantastyczne!! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. super!
    PS. Pani na przedostatnim zdjęciu wygląda jakby Cię naśladowała ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Obłędny kolor spodni!Wesołych Świąt:*

    OdpowiedzUsuń
  20. połączenie spodni ze stonowaną resztą świetne;) sam ich kolor również super, chociaż osobiście zawsze uważałam go za dość trudny. jestem tak samo zasmucona prognozowaną pogodą jak Ty, mam tyle pomysłów na naprawdę wiosenne zestawy a tu okazuje się, że będą tylko kalosze i kalosze;/

    OdpowiedzUsuń
  21. ale ładnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne detale przy rękawkach bluzeczki. Ogólnie cały strój bardzo mi się podoba, chyba muszę się przełamać i kupić kolorowe spodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fenomenalny zestaw! Bardzo fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeju jak ja uwielbiam kolorowe rurki! Super ;))) Szkoda że torbę tak mało widać. Życzymy radosnych Świąt i pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja ulubiona, więc pojawiała się średnio w co drugim poście. Wydawało mi się bezsensowne znów ją dokładnie pokazywać :)

      Usuń
  25. podoba mi się stylizacja ;p

    OdpowiedzUsuń
  26. fantastyczne buty! Zakochałam się w nich :)

    OdpowiedzUsuń
  27. spodnie są świetne - kolor i bardzo ładnie na Tobie leżą!

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne kolory butów i spodni <3

    OdpowiedzUsuń
  29. spodnie bardzo ci pasuja, a ja tam uwielbiam torbe!

    OdpowiedzUsuń
  30. Fenomenalny kolor spodni!
    Ostatnie zdjęcie jest prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajny blog, na pewno będę go odwiedzać częściej :) Zapraszam też do siebie malafilizanka.blogspot.com/ i do dodawania się do obserwowanych, będę na prawdę wdzięczna, bo staram się go rozkręcić ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ciekawie i jestem jak najbardziej na tak :)

    Adam,
    http://bmagazyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. okulary zupelnie nie pasuja do Twojej twarzy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeważnie słyszałam, że mi w nich ładnie :)
      Mam nadzieje, że bardzo nie razi innych jak je noszę bo bardzo je lubię :)

      Usuń
    2. oczywiscie aby Tobie odpowiadały, byly wygodne w noszeniu;) pozdrawiam.

      Usuń