6 stycznia 2012

red skirt

Bardzo powoli, ale jednak, czerwony wkracza do mojej szafy. Nigdy nie przepadałam za tym kolorem i nie przypuszczam, żeby stał się jednym z moich ulubionych. Mimo to, coraz więcej rzeczy podoba mi się w tym kolorze do tego stopnia, że bym je założyła. Spódniczka została kupiona całkiem przypadkiem. Jak zwykle w czwartek wybrałam się do ciuszka, ale nie było w zasadzie nic wartego uwagi. Złapałam tą spódnice tak od niechcenia, żeby nie wyjść z pustymi rękami i to było bardzo udane :)












spódnica - sh
bluzka - f&f
torebka - sh
buty - f&f




56 komentarzy:

  1. ładnie Ci w tak związanych włosach :)

    Fajny look, bardzo ładnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękna spódniczka <3
    cały zestaw na ogromny + ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. rajstopki i spódnica boskie, uwielbiam połączenie pasków z czerwienią ;d
    i uwielbiam Twoje włoski ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny outfit!

    mespeel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. genialnie! kupiłam sobie taką samą cole! ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie Ci w tym kolorku :):)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz rewelacyjnie! :)
    Zazdroszczę włosów!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak można nie kochać czerwonego?! wyglądasz świetnie w tym kolorze.
    a spódnica bardzo fajnie zestawiona;)
    Jak najbardziej udany zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie wyglądasz w kucyku ;)Faktycznie niezły łup ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw! Bardzo podoba mi się spódnica, ma śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. spódniczka fajowska :) podobasz mi się w tej bluzce - bardzo do Ciebie pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam tak samo jak Ty mieszane uczucia do czerwieni......podobno blondynką w czerwieni sexy..i po Tobie odrazu widać, że to prawda heheheh ;-) Ciekawe kiedy ja w końcu polubię ten kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne połączenie. Podoba mi się ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też zaczynam przekonywać się do koloru czerwonego, dlatego wczoraj kupiłam śliczną czerwoną sukienkę ;)
    Twoja spódnica bardzo mi się podoba, świetnie wygląda z topem w paski ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ten strój idealnie pasuje do blondynek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się takie połączenie ♥ :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie prezentują się paseczki z tą czerwoną spódniczką:)takiej butelki to ja jeszcze nie widziałam z colą;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szukam takiej spodniczki od dawna, tylko ze zielonej :)) Zapraszam takze do siebie, nicolemlotkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. hmmm, bardzo fajnie pasują te paski do czerwieni.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zestaw w stylu Audrey :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  21. so pretty :-) we could follow each other on fb and google if you want to !<3

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajny fason spódnicy.

    OdpowiedzUsuń
  23. you are so so pretty! and i'm in love with this combination, it's one of my favorite combination of all time-striped, black white shirt and red!
    Dolly, xo
    Unicorns, Heels and American Dreams

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna jest ta spódniczka a połączenie jej z pasiastą bluzką to strzał w dziesiątkę,ślicznie wyglądasz:):*

    OdpowiedzUsuń
  25. ładnie wyglądasz, chociaż nie podoba mi się połączenie czerwieni z paskami. Jednak ja sama w szafie nie mam nic czerwonego i mocno żałuję

    OdpowiedzUsuń
  26. wspaniałe wyczucie stylu, chętnie będę tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  27. jest wiele blogów które lubię oglądać ale twój jakoś wyjątkowo przypadł mi do gustu ! super zestaw a rajtki w kropeczki są urocze ! :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo ładnie Ci w czerwieni!
    uwielbiam połączenie dopasowanych czerwonych spódnic i pasków!

    MademoisellePoisson

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie wyglądasz
    Świetna spódnica i torebka ;)
    no i nowa butelka coli :D

    OdpowiedzUsuń
  30. cudownie ci w tym makijażu! LUX cera!
    Poza tym stylizacja caąła świetnie dopełnia ten look!!!!!

    uwuelbiam taki styl!

    vindushi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. lubię na Ciebie patrzeć;-)))

    OdpowiedzUsuń
  32. dziękuje Ci baardzo :)
    zachęcam do zajrzenia,nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  33. Genialny zestaw i świetna torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wyglądsz rewelacyjnie ;)
    mnie korci na czerwoną marynarkę.

    OdpowiedzUsuń
  35. Będzie napewno ;)
    zapraszam do obserwowania i odwiedzania ;)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  36. nigdy nie byłam fanką połączenia bieli, czerni i czerwieni, bo wydawało mi się banalne i oklepane, ale Ciebie kupuję w całości :) masz urodę, która pasuje do takiego stylu i sprawia, że wyglądasz oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. perfekcyjny make-up masz :) świetne kolczyki!

    OdpowiedzUsuń
  38. Ślicznie wyglądasz, ładna fryzura :D

    Zapraszam do mnie, www.mojemaleopowiesci.blogspot.com!

    KONKURS
    KONKURS
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam połączenie czerwieni z bielą oraz czernią:D A co do coca coli to sama też skusiłam się na zakup kilku takich butelek;)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Cute! You look fantastic!!
    xo
    -Daysha http://dayshaprettylittlethings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo fajny, klasyczny zestaw - czarno-białe paski zawsze dobrze wyglądają w towarzystwie czerwieni!

    AnnConstance

    http://annconstanceroom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. masz świetny styl i genialne włosy !:)

    OdpowiedzUsuń
  43. jaka ładna spódniczka! ile za nią dałaś, można wiedzieć? ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Przepięknie Ci w tak związanych włosach! Miłego weekendu! :)

    OdpowiedzUsuń