19 sierpnia 2015

Lato w mieście

Witajcie! Tego lata wolny czas najchętniej spędzałam z przyjaciółmi nad Wisłą. Wysokie temperatury sprzyjały wieczornym wyjściom i skutecznie zniechęcały do wczesnego powrotu do domu. Lato w mieście wcale nie musi być takie złe! Odpowiedni ludzie w odpowiednim miejscu i żadna spiekota nie jest mi straszna. 
Mimo, że lato wciąż trwa, wyczuwam lekki powiew jesieni. Wieczory i poranki są coraz chłodniejsze. Nie wiem jak Wy, ale ja już buszuję po sklepach w poszukiwaniu kurtek i botków.




zdjęcia: Zuza

szorty: długie spodnie z H&M + DIY | top: shein | trampki: converse | torebka: zara
ZapiszZapisz

16 komentarzy:

  1. Ania, a gdzie polecasz w Wawie zjeść? Fajne miejsce niewygórowanymi cenami?

    A i pytanie o Level 27 - jak ceny? Kawa, jakiś deser?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię chodzić do Na Lato, dobre jedzenie i fajna atmosfera, szczególnie w ciepłe dni. Pizze polecam w Eataliano na Nowym Świecie. Lubię też chodzić do AïOLI Cantine na Świętokrzyskiej. Jeśli lubisz Tajskie lub Wietnamskie jedzenie, to polecam Spring Roll na Szpitalnej (niestety ceny już nie są takie przyjazne). Dużo klimatycznych kawiarni i restauracji jest na Saskiej Kępie, idąc ulicą Francuską nigdy nie wiem na co się zdecydować :)
      Jeśli chodzi o Level 27 to byłam tam tylko wieczorem na drinku z koleżankami. Miejsce wygląda super, idealne na upały, chociaż bardzo wieje. Nie próbowałam tam jedzenia, więc nie wiem jak z cenami. Piwo 12 zł, a long island 30 zł, czyli normalnie jak w większości klubów/barów.
      W pierwszej chwili właśnie te miejsca przychodzą mi do głowy, mam nadzieję, że coś Ci podpowiedziałam :)

      Usuń
  2. ale masz fajną tę koszulkę!

    ja też już wyczuwam w powietrzu jesień - w sumie mnie to nie martwi, zawsze ją lubiłam ;)
    ja mam dość duże zapasy ubrań na chłodniejsze dni, więc z ochotą powitam ochłodzenie ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie takie stylowki, zdjęcia same w sobie świetne :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna jesteś:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ekstra zestaw! T-shirt z fajnym nadrukiem i poprzecieran jeansy <3

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: stylizacja SHADES OF GREY - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealny outfit! Zwłaszcza, że u mnie wciąż upały...

    OdpowiedzUsuń
  7. Szorty z ćwiekami genialne. Rewelacyjna stylowka i rownie fajna estetyka zdjec :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super zestaw na co dzień :) też wyczuwam niestety jesień .. :(

    OdpowiedzUsuń
  9. szorty są świetne! Połączenie jeansowych szortów z trampkami i bluzką z nadrukiem chyba zawsze będzie ponadczasowe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, szorty the best. Idealny zestaw na obecne lato :)

      Usuń
  10. Idealnie na lato :) A skąd są te bransoletki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mama mi przywiozła z Bośni i Hercegowiny. Tak właściwie to nie bransoletki tylko trzy różance ;)

      Usuń