26 marca 2015

Trencz - must have na wiosnę


Witajcie Kochani! Pierwsze promienie wiosennego słońca napełniają mnie optymizmem i mało co jest w stanie zepsuć moje pozytywne nastawienie. Taka aura sprzyja nowym pomysłom i chęci do zmian. Myślę, że wszyscy już odczuli zmianę nastroju na lepsze. Przyjemnie wyjść z pracy czy szkoły kiedy na dworze jest jeszcze jasno. Zimowe kurtki i kozaki chowam już głęboko na dno szafy i wyciągam cienkie płaszczyki i czółenka!







zdjęcia: Martyna

płaszcz: Stradivarius | torba: H&M | bluzka: F&F | jeansy: Stradivarius | szal: C&A | buty: czasnabuty

25 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz! piękny płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie kupiłam taki sam trencz tylko beżowy;)) pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne buciki ;-) Ale czy wygodne? Sama chciałabym bardzo takie mieć, ale obawiam się, że lepiej byłoby w nich leżeć niż chodzić :-( :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też sądziłam, że będę je zakładać okazjonalnie, ale są zaskakująco wygodne. Mogę w nich iść chodzić na co dzień :)

      Usuń
  4. trencz to jest taka ponadczasowa, klasyczna klasyka.
    warto mieć go w szafie - tyle, że dla mnie trencze są problematyczne.
    jak pogoda robi się na tyle im sprzyjająca, że nie idzie w nich zmarznąć, to... to jest mi już za ciepło na jakiekolwiek wierzchnie okrycie ;P
    w chłodne dni zwykły, przejściowy płaszczyk za to sprawdza się u mnie idealnie - podsumowując: dobra rzecz, ale "na wyjście", jak gdzieś się wybierasz na trochę, z auta wysiadasz i coś swoją obecnością uświetniasz ;P

    Twój jest prześliczny - taki na kilka sezonów, bo ma prosty, zawsze modny krój (bywały lata, że trencze robili udziwnione - tu bufka, tam marszczenie...)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W swoim chodzę dość często, na szczęście pasuje akurat na taką pogodę jaka jest teraz :) Kupiłam go właśnie z myślą, że nie będzie to hit jednego sezonu. Mam go już od dawna :)

      Usuń
  5. czy trencz w tym kolorze jest jeszcze modny? Bo mam podobny ale kupowalam go ze 3 sezony temu i nie wiem czy jest sens wyciagac go z szafy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem taki trencz zawsze będzie modny :) Wiadomo, że co sezon wymyślają co innego, ale przecież nikt nie będzie co roku kupować płaszcza, który tylko nieznacznie różni się tonem. Śmiało możesz wyciągać go z szafy :)

      Usuń
  6. nie ma nic lepszego niż prosty, klasyczny trencz! :)

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Stylizacje z klasycznym trenczem nie mogą się nie udać :-) Ja mam ale granatowy, przydałby mi się jeszcze taki jasny :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz świetnie. Fajnie wszystko połączyłaś!

    OdpowiedzUsuń
  10. Coraz bardziej podobają mi się takie trencze! A takie kolory, jak ten Twój, są właśnie według mnie ponadczasowe :) No i piękna torebka - i ta głęboka zieleń.

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: WHAT TO WEAR FOR SPRING, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie kochana wyglądasz! Strasznie zazdroszczę Ci tej torebka <3 Anulka pięknie :*

    OdpowiedzUsuń
  12. ja swój kupiłam kilka lat temu i dalej mi służy, pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna! Super, że już można pochować głęboko w szafie zimowe kurtki i płaszcze :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny trencz :) uwielbiam te h&m'owskie torby !

    OdpowiedzUsuń
  15. Super stylizacja, tylko ja nie dałabym rady na takich obcasach;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonymous28 March 2015 at 19:33 W szpilkach kobieta musi się urodzić.

      Usuń
  16. Bardzo fajny zestaw :) Wszystko mi się w nim podoba :)
    Fajnie, że torba jest w kolorze ciemnej zieleni, a nie czarna ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny kolor ma ten płaszcz

    OdpowiedzUsuń
  18. Musze zakupic wlasnie taki trencz, fajnie bedzie wygladal do eleganckich stylizacji jak i tych na luzie, wlasnie czegos takiego mi brakuje w mojej szafie.

    OdpowiedzUsuń