23 sierpnia 2014

#selfie

W ubiegły weekend w Lublinie był Jarmark Jagielloński. Centrum miasta było zapełnione, a znalezienie miejsca parkingowego graniczyło z cudem. Niedzielne popołudnie spędziłam z moimi kochanymi maluchami na placu zabaw rozstawionym przy Zamku Lubelskim. Na taką okazję chciałam się ubrać przede wszystkim wygodnie. Wybrałam t-shirt z modnym hasztagiem #selfie i dopasowane jeansy. Zostawiam Was ze zdjęciami a sama uciekam na kolejne wesele :)
Miłego weekendu Kochani!












zdjęcia: Paweł K. 

t-shirt: every thing but not happiness | spodnie: H&M | balerinki: stradivarius | torebka: zara

Follow me:

19 komentarzy:

  1. znowu podziwiam zdjęcia, Twój brat ma dryg do tego! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie ładne zdjęcia <3
    Strasznie podoba mi się torebka :)
    http://mylittlelifetime.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny t-shirt ;)
    pozdrawiam serdecznie ;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy zwyklak :) bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio czarń z bielą chodzi za mną wszędzie. Koszulkę z selfie gdzieś już widziałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszyscy dosłownie powariowali na punkcie selfie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale mi narobiłaś ochoty na watę cukrową ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziel się watą! :))) super pogodne, fajne zdjecia ;) zapraszam na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  9. ale ta bluzka jest boska! I zdjęcia świetne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne zdjęcia, Pawłowi coraz lepiej idzie! Te z watą są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. zdjęcia jakościowo ok, stylizacja nic specjalnego

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam stylizacje na luzie :) jest super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie, że dodajesz też takie zwykłe stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń