28 marca 2013

Lucky

Przy okazji wizyty w Warszawie wybrałam się na małe zakupy. Nastawiałam się na śliczne szpileczki z zary oraz postawiłam za cel znaleźć idealną czerwoną sukienkę. Pech chciał, że upatrzone buty zupełnie na mnie nie pasowy. W 36 ciężko byłoby przejść się po korytarzu przy okazji nie cierpiąc, za to 37 były całkowicie za duże. A sukienka? Hmm... znalazłam jedną, za to najmniejsze rozmiary nadal wydawały się zbyt obszerne. Trochę zawiedziona wróciłam do domu z koszulką. Szczerze mówiąc rzadko mi się zdarza je kupować. Najwięcej w szafie wisi i mnie sukienek, więc wydawały mi się zwyczajnie zbędne i nudne. Po namyślę, uważam, że to był dość udany zakup i jestem całkowicie zadowolona. Aż przeszedł żal po szpilkach i sukience ;)










t-shirt: new look | spodnie: cubus | płaszcz: oasap | torba: H&M | botki: czasnabuty

37 komentarzy:

  1. Bardzo fajna i wygodna przede wszystkim stylizacja :) masz cudowny styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie! ~
    Świetna biżuteria ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super look! masz świetne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyglądasz w tej bluzeczce :D. Zawsze Ci to mówię, ale niech będzie- KOCHAM TWOJE WŁOSY <3. Super look!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz w tej stylizacji :-) dziewczęco i uroczo :-) pozdrawiam i zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  6. cool shirt! lovely accessories! :)

    xoxo.
    http://theweirdperfectionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. I love the clarity of the photos! and the outfit of course is gorgeous! check out my blog dear and maybe follow me if you like. :)

    http://www.basicsandgold.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. super piękna a koszula i płaszczyk cudny

    OdpowiedzUsuń
  9. Love outfit and let me day you have an Amazing face !!!!
    EIDESIGN GLAMOUR

    OdpowiedzUsuń
  10. Zastanawiałam się w sklepie nad tą bluzką ale ostatecznie jej nie kupiłam. W new looku widziałam także bluzy z tym napisem :) Wręcz muszę to powiedzieć, pierwszy raz jestem na Twoim blogu i jesteś prześliczną osobą :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. ekstra koszulka :D sama bym sobie taką kupiła !!
    Czemu masz takie fioletowawe włosy? Na taki kolor malowałaś? Czy może dążysz do koloru jaki ma Kelly Osbourne? taki np. http://images.starpulse.com/pictures/2012/04/05/previews/Kelly%20Osbourne-AES-066839.jpg

    pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjęciach wydają bardziej fioletowe niż na żywo ;) Kiedyś moją inspiracją był pokaz Jean Paul Gaultier (http://i.iplsc.com/-/00013HK4CU9R21XN-C317-F3.jpg), ale teraz na niczym się nie wzoruje. Moje włosy trochę się mienią na fioletowo kiedy niechcący użyje za dużo płukanki, ale nie wygląda to tak jakby się mogło wydawać po tych zdjęciach ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  12. a rękawiczki skąd? bo są świetne!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rękawiczki z F&F, ale już dawno je kupiłam ;)

      Usuń
  13. również mam tę koszulkę ale w wydaniu bordowym!

    OdpowiedzUsuń
  14. koszulka jest cudowna a Ty jak zawsze śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kocham cały ten set!
    śliczne jesteś,ejj:)
    zapraszam do siebie i wspólnego obserwowania:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny t-shirt. Bardzo podoba mi się Twoja biżuteria :)
    Smacznego jajka!
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialna ta koszulka :) I piękny płaszcz <3
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny zegarek, t-shirt też bardzo fajny

    OdpowiedzUsuń
  19. ile masz wzrostu?ile ważysz? ;D ;) masz świetną figurę ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam 157 cm wzrostu i ważę pomiędzy 47 a 48 kg :)

      Usuń
  20. to ty niska jesteś, myślałam, że jesteś wyższa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co zrobić...
      Już się zaprzyjaźniłam z obcasami ;)

      Usuń
  21. golisz sobie ręce ?

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajna koszulka i stylizacja :)
    Dodaję do obserwowanych!

    Pozdrawiam,
    www.magdalenacibis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz przepiękne włosy!


    www.confassion.pl - mój butik internetowy dla blogerek i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń