28 May 2012

Floral skirt

Witajcie! Tym razem chcę wam pokazać połączenie tuniki z oasap i delikatnej spódniczki. Początkowo nie przewidywałam, że w ogóle założę ją do spódnic. Okazało się, że jest to bardzo wygodny i myślę, że ładny strój. Ta spódniczka należała do mojej mamy i wymagała kilku poprawek. Krawcowa ją zwęziła i skróciła, teraz doskonale się sprawdza w upalne dni. Nie jest to wymyślny zestaw, ale nie chciałam dokładać zbędnych dodatków. Zegarek, cienki łańcuszek i okulary w zupełności wystarczą.















tunika - oasap.com
spódnica - vintage
buty - renee.pl
zegarek - tschaikovsky.pl



41 comments:

  1. piękne loczki, pasuja Ci :)

    ReplyDelete
  2. bardzo fajne.:D zapraszam.:D

    ReplyDelete
  3. ślicznie wyglądasz! piękna spódnica1

    ReplyDelete
  4. spódniczka bomba

    dziewczyny zapraszam do mnie konkurs 40% taniej na kosmetyki

    ReplyDelete
  5. to są te loczki autorstwa Oli na drugi dzień? Czy jeszcze tego samego dnia? Karo

    ReplyDelete
  6. ślicznie wyglądasz, spódnica ekstra!

    ReplyDelete
  7. Spódniczka jest boska! :)

    ReplyDelete
  8. Ta spódnica jest prześliczna <3

    xoxo

    ReplyDelete
  9. Ale śliczna jesteś ;) Stylizacja również

    ReplyDelete
  10. wszytsko mi się bardzo podoba, zarówno razem jak i oddzielnie :) Buty są boskie!


    Pozdrawiam!


    eva-style.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Ale fantastyczna spódnica! <3 Pięknie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  12. Nie mogę przestać patrzeć na te zdjęcia. Wyglądasz tak, że muszę coś napisać, ale nie wiem co. Wyglądasz po prostu genialnie! ;) I bardzo fajne jest też to, że korzystasz z nieużywanych rzeczy z szafy mamy ;) Oby tak dalej, powodzenia!
    Dominika

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuje za tak przemiły komentarz. Jest mi naprawdę miło.
      Mam nadzieje, że kolejne wpisy również się spodobają :)
      Pozdrawiam!

      Delete
  13. ładnie , dziewczęco, podoba się:)

    ReplyDelete
  14. Ładnie wyglądasz ;) Bardzo podobają mi się Twoje buty i spódniczka ;)

    ReplyDelete
  15. Zapraszam na konkurs z Romwe

    http://radiostationlove.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Fantastycznie :)

    Adam,
    Zapraszam do mnie na konkurs :)
    Do zgarnięcia karta podarunkowa z Zary na 400zł.

    ReplyDelete
  17. wyglądasz prześlicznie!
    masz cudowne buty i piękne włosy!

    Zapraszam.

    ReplyDelete
  18. Bardzo podobają mi się Twoje włosy :*
    a cała stylizacja jest mega <333

    ReplyDelete
  19. strasznie mi się podobają te okulary.. nie są za ciemne? :)

    ReplyDelete
  20. znów kręcone włoski - cudo!!! Śliczna spódniczka i rewelacyjne buty!!!

    ReplyDelete
  21. uwielbiam Cię! Uwielbiam Twój typ urody no <3

    ReplyDelete
  22. Floral is so in, I can't do it, but you pull it off well!
    Also I have a giveaway in my blog check it out.
    M

    ReplyDelete
  23. Śliczna spódniczka,jak i Cały zestaw:)I te włoski kręcone-piękniuchno:*

    ReplyDelete
  24. Spodobało mi się na stylio, weszłam, obserwuję, pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  25. Bardzo mi się podoba. Masz piękne włosy.

    Zapraszam do siebie. Na moim blogu trwa konkurs, w którym do wygrania jest wybrane przez siebie ubranie. Miłego wieczoru. :)

    ReplyDelete
  26. Love the cut out top, looks really nice on you :)

    ReplyDelete
  27. Ślicznie ! :D może masz ochotę poobserwować?

    ReplyDelete
  28. jesteś prześliczna !:) masz piękne włosy i świetne wyczucie stylu :))
    zapraszam do mnie !

    ReplyDelete
  29. śliczna spódniczka :)
    Pozdrawiam Julka :)

    ReplyDelete
  30. Buty podbiły moje serce! Perfekcyjne :)
    pozdrawiam;*

    ReplyDelete