24 April 2012

Stokrotki

Przyznam wam się, że z tego zestawu jestem bardzo zadowolona. Nie tylko dlatego, że moim zdaniem jest po prostu ładny, ale też dlatego, że jest wyjątkowo wygodny. Spodobało mi się połączenie bluzeczki w stokrotki z maxi spódnicą. Nie sądziłam, że założę kiedyś tą bluzkę. Cieszę się jednak, że się jej nie pozbyłam mimo wielu prób. Jakieś 15 lat temu ciocia (o ile pamiętam) uszyła ją dla mojej siostry razem ze spódniczką z tego samego materiału. Można powiedzieć, że ten strój przeszedł w zapomnienie, na szczęście w porę sobie o nim przypomniałam. Połączenie tej spódnicy z tymi butami dla mnie jest idealne.
Mam nadzieje, że i Wam się spodoba :)














spódnica - river island
bluzka - vintage
torba - river island
buty - czasnabuty.pl


45 comments:

  1. Uwielbiam wygrzebywać takie cuda z szafy. Wyglądasz wspaniale!

    ReplyDelete
  2. Bardzo ładnie Ci w tej MAXI :)

    ReplyDelete
  3. Przepięknie! połączenie naprawdę fantastyczne - brąz i granat to zawsze dobry wybór :)

    ReplyDelete
  4. super stylizacja! zapraszam do nas http://vampiresandsweethearts.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. kochana rewelacja!!!!!

    Zapraszam.

    ReplyDelete
  6. megga zestaw :)
    ślicznie Ci w tej fryzurce :)

    ReplyDelete
  7. Bardzo fajnie to wszystko wygląda;)Pozdrawiam

    ReplyDelete
  8. identyczne żółte guziki moja mama kupiła sobie do sukienki (też mnóstwo lat temu), którą szyła jej babcia ;)

    ReplyDelete
  9. prześlicznie wyglądasz, w spódnicy jestem zakochana:)

    ReplyDelete
  10. świetnie wyglądasz i masz bardzo udane stylizacji :)
    dodaję do obserwowanych! :)

    ReplyDelete
  11. super zestaw:)pierwsze zdjęcie Boskie:)pozdrawiam

    ReplyDelete
  12. genialnie się ubrałaś, kochana <33

    ReplyDelete
  13. Wyrzucasz tę torebkę i jak dla mnie jest idealnie ;)

    ReplyDelete
  14. wyglądasz czarująco w tej maxi <3

    ReplyDelete
  15. śliczny kolor włosów:D i fajna fryzurka:D
    piękna spódnica:D jej kolor jest boski!:D

    ReplyDelete
  16. ta torebka... gdyby nie ona to byłoby cudnie:D

    ReplyDelete
  17. genialnie wyglądasz w tej spódnicy!

    ReplyDelete
  18. spódnica jest wspaniała! a połączenie jej z granatem bluzki naprawdę super;) do tego świetna bransoletka(pewnie już to kiedyś pisałam:P)

    ReplyDelete
  19. cudownie wyglądasz w tym zestawieniu,wiosennie i świeżo:)

    ReplyDelete
  20. genialna ta maxi! Idealność <3

    ReplyDelete
  21. Zatkało mnie! Wyglądasz po prostu rewelacyjnie! <3
    Buziaki

    ReplyDelete
  22. Jeden z lepszych setów jakie ostatnio widziałam!!! REWELACJA!

    ReplyDelete
  23. Masz bardzo ładne włosy oraz buty! :)

    ReplyDelete
  24. uwielbiam ten zestaw! wyglądasz nieziemsko! aż sie napatrzeć nie mogę ! :)

    ReplyDelete
  25. piękna fryzura i okularki :)

    ReplyDelete
  26. coś pięknego! :) poobserwuję :)

    ReplyDelete
  27. ślicznie :) przepięknie Ci w tej spódnicy :)

    ReplyDelete
  28. pięknie wyglądasz w tak spiętych włosach:)
    Świetny zestaw, spódnica ma piękny kolor
    obserwuję:)

    ReplyDelete
  29. Cudowna fryzurka! :)
    Pięknie wyglądasz!

    ReplyDelete
  30. ślicznie wyglądasz ale mam wrażenie ,że mniejsza torebka bardziej by pasowała , no i przydałby się spokojniejszy wzór, ta za bardzo Cię przytłacza . Reszta natomiast bardzo mi się podoba no i zazdroszczę pięknych włosów :) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  31. Wspaniała stylizacja. Dodaję do obserwowanych :)

    ReplyDelete
  32. Ja dobrałabym inną torebkę, coś w stylu hippie, ale z tą wężową też jest świetnie :)

    Pozdrawiam
    http://strasznaszafa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. hey,cute blog,follow us if you like our blog and we will follow you too!:)
    http://s4sisterstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. wow!! uwielbiam takie zestawienia:)
    obserwuję

    ReplyDelete
  35. piękne połączenie spódnicy z tymi butami! :)

    ReplyDelete
  36. Świetna stylizacja, wyglądasz fantastycznie !! :>

    ReplyDelete
  37. rozpływam się wprost ♥ ♥ ♥

    ReplyDelete
  38. jeden z lepszych Twoich outfitów ;)

    ReplyDelete
  39. Całość dobrze dobrana, ale buty mają za wysoki obcas, jesteś raczej niska i wyglądasz w nich trochę jak na szczudłach.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za wysoki obcas? Chcesz powiedzieć, że niskie osoby powinny nosić buty na małym obcasie a wysokim wolno jeszcze wyższe i to dobrze wygląda? Rozumiem, że każdy ma swoje zdanie, ale trochę jestem zaskoczona. Moim zdaniem gdybym była wyższa i takie założyła to by było dopiero jak na szczudłach...

      Delete